1.      Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii

Nr.

Crt.

Elemente privind

responsabilii /

operaţiunea

Numele și prenumele

Funcţia

Data

Semnătura

1.1.

Elaborat

Responsabil CEAC / Responsabil comisie etică

1.2.

Verificat

Responsabil compartiment

1.3.

Avizat

Director adjunct

1.4.

Aprobat

Director

2.      Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii

Nr.

Crt.

Ediţia sau, după caz,

revizia în cadrul

ediţiei

Componentă

revizuită

Modalitatea

reviziei

Data la care se aplică prevederile sau reviziei ediţiei

2.1.

Ediţia I

-

-

2.2.

Revizia 1

Documente de referință

Ordin 200/2016

2.3.

Revizia 2

Documente de referință

Ordin 600/2018

3.      Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii

Nr.

crt.

Scopul difuzării

Exem-plar

nr.

Compartiment

Funcţia

Nume şi

prenume

Data

primirii

Semnă-tura

3.1.

Informare, Aplicare 

1

Conducere

Director

3.2.

Informare, Aplicare 

2

Conducere

Director adjunct

3.3.

Informare, Aplicare, Evidență

Arhivare 

3

Secretariat

Secretar șef

3.4.

Informare, Aplicare 

4

Contabilitate

Contabil șef

3.5.

Informare, Aplicare 

5

Administrativ

Administrator patrimoniu

3.6.

Informare, Aplicare

6

Cadre didactice

Responsabil compartiment

e-mail

  1. Scopul procedurii

1.1. Stabileşte un set de reglementări pentru elaborarea Codului de etică al unității școlare, ce prevede standarde minime de conduită pentru întregul personal al școlii, contribuind la crearea unui climat bazat pe cooperare și respect, de coeziune și de creștere a prestigiului școlii în cadrul comunității;

1.2. Furnizează personalului şi conducerii unității școlare un instrument care facilitează comportamentul în interiorul și exteriorul  unității școlare, mediul creat fiind eficient și stimulativ pentru atingerea obiectivelor prestabilite, generale şi specifice;

1.3. Furnizează o descriere a modului în care sunt stabilite şi implementate acţiunile/ măsurile/  dispozitivele de control menite să asigure implementarea standardului 1 – Etica și integritate.

  1. Domeniul de aplicare

2.1. Precizarea (definirea) activităţii la care se referă procedura

Procedura se utilizează de către toate compartimentele din cadrul unității școlare  în vederea elaborării codului de etică ce va permite implicit atingerea obiectivelor generale și specifice ale compartimentelor din cadrul unității școlare. Procedura se referă la activități legate de implementarea standardului 1 prin elaborarea codului de etică.

2.2. Delimitarea explicită a activităţii procedurate în cadrul portofoliului de activităţi desfăşurate de entitatea publică

Activitatea este relevantă ca importanță și este procedurată distinct.

2.3. Listarea principalelor activităţi de care depinde şi/sau care depind de activitatea procedurată:

- activitatea procedurată este legată implicit de toate activitățile din cadrul unității școlare, având în vedere necesitatea derulării corecte și la timp a proceselor;

2.4. Listarea compartimentelor furnizoare de date şi/sau beneficiare de rezultate ale activităţii procedurate; listarea compartimentelor implicate în procesul activităţii:

- toate compartimentele unității școlare.

3.    Documente de referinţă

a.        Reglementări internaționale: -

b.       Legislație primară:

- Ordinul  nr. 5.079/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare (OMEN nr. 3027/08.01.2018).

- Ordinul nr. 600/ 2018 - Ordinului secretarului general al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/ managerial al entităţilor publice publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 387 din 07.05.2018

- Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

-  Legea nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale, cu modificările şi completările ulterioare (art. 5, alin.1, art 7 alin 1, art 98);

-  Codul muncii aprobat prin Legea 53/2003 republicată, cu modificările și completările ulterioare;

c.        Legislație secundară:

- Îndrumarul metodologic pentru dezvoltarea controlului intern în entităţile publice", elaborat de Unitatea centrală de armonizare a sistemelor de management financiar şi control

- Instrucţiunea nr. 1/2018 privind aplicarea unitară la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevăzut în Codul controlului intern managerial al entităţilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 

- Legea nr. 87/13.03.2006 privind asigurarea calității în educație;

- HG nr.21/10.01.2007 – anexa – Standarde de acreditare și evaluare periodică a unităților de învățământ preuniversitar;

- H.G. nr. 1534/25.11.2008 – Standarde de referință și indicatori de performanță pentru evaluarea și asigurarea calității în învățământul preuniversitar.

d.      Alte documente, inclusiv reglementări interne ale entității publice:

- Programul de dezvoltare al Sistemului de control intern/managerial în cadrul unității școlare

- Regulamentul de organizare și funcționare al unității școlare

- Regulamentul Intern al unității școlare

4.      Definiţii şi abrevieri ale termenilor utilizaţi

a.       Definiţii:

Nr.

Crt.

Termenul

Definiţia şi/sau, dacă este cazul, actul care defineşte termenul

1.

Procedură formalizată

Prezentarea detaliată, în scris, a paşilor ce trebuie urmaţi, a metodelor de lucru stabilite şi a regulilor de aplicat în vederea realizării activităţii, cu privire la aspectul procesual.

2.

Procedură de sistem

Procedura ce descrie o activitate sau un proces ce se desfășoară la nivelul tuturor compartimentelor din cadrul instituției, numite și ”proceduri generale”

3.

Procedură operațională

Procedură care descrie un proces sau o activitate care se desfăşoară la nivelul unuia sau mai multor compartimente dintr-o entitate.

4.

Resurse

Totalitatea elementelor de natură fizică, umană, informaţională şi financiară, necesare ca input pentru ca strategiile să fie operaţionale.

5.

Proces

Un flux de activităţi sau o succesiune de activităţi logic structurate, organizate în scopul atingerii unor obiective definite, care utilizează resurse, adăugându-le valoare.

6.

Sistem de control managerial

Ansamblu de structuri organizatorice, responsabilităţi, proceduri, procese şi resurse ce are ca scop implementarea controlului managerial.

7.

Document

Dispoziţii, prevederi etc, care reglementează modul de efectuare a unor activităţi şi/ sau precizează cerinţe pentru acestea. Documentele pot fi de provenienţă internă: ROF , fişele posturilor , regulamente interne privind desfășurarea activității dar şi externă: standarde, legi, prescripţii, instrucţiuni şi orice alte documente cu caracter normativ , tehnice  sau legislaţie

8.

Gestionarea documentelor

Procesul de administrare a documentelor unei entităţi publice, pentru a servi intereselor acesteia, pe parcursul întregii lor durate de viaţă, de la început, prin procesul de creare, revizuire, organizare, stocare, utilizare, partajare, identificare, arhivare, şi până la distrugerea lor.

9.

Cod

Ansamblu de reguli privind comportarea cuiva

10.

Etică

Ansamblu de norme în raport cu care un grup uman își reglează comportamentul pentru a deosebi ce este legitim și acceptabil în realizarea scopurilor

11.

Integritate

Înseamnă, în general, două lucruri: pe de o parte, absența corupției și a fraudei; pe de altă parte, integritatea înseamnă deschidere, transparență și o bună calitate a serviciilor oferite

b.Abrevieri:

Nr. crt.

Abrevierea

Termenul abreviat

1.

PS/PO

Procedura formalizată (de sistem/operațională)

2.

E

Elaborare

3.

V

Verificare

4.

A

Aprobare

5.

Ap

Aplicare

6.

Av

Avizare

7.

Ah

Arhivare

8.

SCIM

Sistem de control intern/managerial

 

5.    Descrierea procedurii

5.1. Generalităţi

      Codul de etică și integritate are menirea de a individualiza cultura organizațională a unității școlare și  de a comunica valorile etice la care personalul școlii aderă în mod primordial.

Pentru asigurarea implementării standardului 1 din codul controlului intern managerial trebuie alcătuit un cod de etică propriu care ar trebui să aibă  următoarele caracteristici:

  • să fie exprimat într-un limbaj simplu și explicativ, evitându-se riscul crescut, când vine vorba de etică, de a fi o înșiruire de sloganuri.
  • să aibă o structură clară și sistematică care să conțină un set de valori, principiile prin care sunt enunțate aceste valori și reguli de comportament care transpun fiecare dintre aceste principii.
  • să fie elaborate de către personalul unității sub îndrumarea, dacă este cazul, al unui specialist în etică.

5.2. Documente utilizate:

 Documentele utilizate:

-       Procese verbale de prelucrare și aducere la cunoștință a valorilor școlii, a normelor de conduită;

-       Chestionare

Accesul, pentru fiecare Compartiment, la Codul etic, se face prin programul informatic la care au acces salariaţii școlii.

5.3.Resurse necesare:

5.3.1.  Resurse materiale

-       birotică, computere;

-       reţea internet;

-       copiator;

-       imprimantă;

-       telefoane, fax-uri pentru legături operative cu alte compartimente şi cu structuri din afara instituţiei;

-       papetărie şi tipizate.

5.3.2        Resurse umane

-     Personal instituție;

-     Comisia pentru control managerial intern;

5.3.3.      Resurse financiare

-     Conform bugetului aprobat pentru anul în curs.

5.4.      Modul de lucru

5.4.1. Elaborarea și comunicarea Codului de etică

Codul de etică formulează în mod explicit principiile, valorile și normele morale pe care membrii unității școlare  consimt să le respecte, modalităţile de realizare ale acestora, faptele și acţiunile care constituie încălcări ale conduitei etic e, precum și sancţiunile aferente.

Pentru elaborarea codului etic, directorul unității de învățământ desemnează membrii unei comisii. Comisia desemnată va elabora codul de etică al unităţii școlare și se va asigura de cunoaşterea de către angajaţi a reglementărilor care guvernează comportamentul la locul de muncă precum şi prevenirea şi raportarea fraudelor şi neregulilor.

Codul etic stabilește care sunt obligaţiile rezultate din lege cărora trebuie să i se supună salariaţii. După elaborare, Codul etic este aprobat de către conducerea unității școlare.

Conducerea școlii trebuie să supravegheze comportamentul efectiv al salariaţilor din subordine, referitor la standardul de etică și integritate, și să trateze în mod adecvat orice abatere de la codul de conduită. Abaterile de cal Codul de etică vor fi considerate și tratate ca și abateri de la disciplina muncii.

Codul de etică, contract moral între profesori, elevi și personal administrativ, contribuie la realizarea coeziunii membrilor comunităţii școlare, la cultivarea încrederii în mediul școlar ca mediu de educaţie și pregătire pentru viaţa elevilor, la asigurarea unui climat de competiţie după reguli corecte, la protejarea membrilor comunităţii de comportamente nedrepte cu privire la evaluarea acestora, la protejarea lor faţă de abuzul de putere.

Codul de etică arată angajamentul conducerii școlii si a tuturor departamentelor de a respecta normele eticii din mediul preuniversitar. Acestea au obligaţia de a aduce acest cod la cunostinţa membrilor comunităţii școlare. Codul de etică este în primul rând un îndreptar, un ghid al comportamentului care sprijină libertatea si autonomia fiecărui membru al comunităţii si cultivă responsabilitatea individuală.

5.4.2. Scopul Codului de Etică

- Scopul Codului de Etică este:

a) identificarea și respectarea valorilor fundamentale care stau la baza educaţiei

b) stabilirea unui pachet de standarde de conduită profesională c) să se ofere o mai mare claritate responsabililor și acţiunilor persoanelor implicate în activitatea educaţională

5.4.3. Obiective pentru creșterea calităţii și prestigiului scolii

- Obiectivele pentru creșterea calităţii și prestigiului școlii sunt:

   a)autodisciplinarea persoanelor responsabile cu instruirea și educaţia, prin asumarea conţinutului acestui cod

    b) menţinerea unui grad înalt de profesionalism în exercitarea atribuţiilor și funcţiilor personalului din sistemul de învăţământ preuniversitar de stat, , responsabile cu instruirea și educaţia, în mod special a persoanelor care îndeplinesc funcţia de cadre didactice;

  c) ameliorarea calitativă a relaţiilor dintre actorii educaţionali;

   d) reducerea practicilor inadecvate și/sau imorale ce pot apărea în mediul educaţional preuniversitar;

   e) creșterea gradului de coeziune a personalului implicat în activitatea educaţională; f) facilitarea promovării și manifestării unor valori și principii aplicabile în mediul școlar preuniversitar, inserabile și în spaţiul social;

   g) sensibilizarea opiniei publice în direcţia susţinerii valorilor educaţiei 5. Valori și principii

- Personalul din școală, responsabil cu instruirea și educaţia, în mod particular cadrele didactice, trebuie să își desfășoare activitatea profesională în conformitate cu următoarele valori și principii:

a) imparţialitate, independenţă și obiectivitate;

b) responsabilitate morală, socială și profesională;

c) integritate morală și profesională; d) confidenţialitate;

e) activitate în interesul public;

f) respectarea legislaţiei generale și a celei specifice domeniului;

g) respectarea autonomiei personale;

 h) onestitate și corectitudine intelectuală;

i) respect și toleranţă;

j) autoexigenţă în exercitarea profesiei;

 k) interes și responsabilitate în raport cu propria formare profesională;

l) implicarea în democratizarea societăţii, în creșterea calităţii activităţii didactice și a prestigiului școlii, precum și a specialităţii în care lucrează;

m) respingerea conduitelor didactice inadecvate.

5.4.4. Norme de conduită

- În vederea asigurării unui învăţământ de calitate, în relaţiile cu elevii, toate cadrele didactice, au obligaţia de a cunoaște, respecta și aplica un set de norme de conduită.

Acestea au în vedere:

- Ocrotirea sănătăţii fizice, psihice și morale a elevilor prin:

a) supravegherea permanentă a acestora pe tot parcursul activităţilor în școală cât și în cadrul celor organizate de unitatea școlară în afara acesteia, în vederea asigurării depline a securităţii tuturor celor implicaţi în aceste acţiuni;

b) interzicerea agresiunilor fizice și tratamentelor umilitoare, sub orice formă, asupra elevilor;

c) asigurarea protecţiei fiecărui elev, prin denunţarea formelor de violenţă fizică exercitate asupra acestora, a oricărei forme de discriminare, abuz, neglijenţă sau de exploatare a elevilor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 272/2004 privind protecţia și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;

d) excluderea oricăror forme de abuz sexual, emoţional sau spiritual;

e) interzicerea hărţuirii sexuale și a relaţiilor sexuale cu elevii, inclusiv a celor consensuale;

- Responsabilitate în vederea atingerii de către elevi a standardelor de performanţă prevăzute de documentele școlare.

- Respectarea principiilor docimologice.

 - Interzicerea oricăror activităţi care generează corupţie:

a) fraudarea examenelor de orice tip contra bani, obiecte și servicii ;

b) solicitarea de către personalul didactic a unor sume de bani sau cadouri în vederea obţinerii de către elevi a unor rezultate școlare incorecte;

c) traficul de influenţă și favoritismul în procesul de evaluare;

- Interzicerea implicării elevilor în activităţi de partizanat politic și de prozelitism religios, organizate special în acest sens de către persoanele responsabile cu instruirea și educaţia elevilor, în cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar sau în afara acestora.

- Excluderea din relaţiile cu elevii a oricărei forme de discriminare, asigurarea egalităţii de șanse și promovarea principiilor educaţiei inclusive.

- Respectarea demnităţii și recunoașterea meritului personal al fiecărui elev.

- În exercitarea activităţilor didactice (școlare și extrașcolare), membrilor personalului didactic le sunt interzise:

a) consumul de substanţe psihotrope sau alcool;

b) organizarea pariurilor și a jocurilor de noroc;

c) folosirea dotărilor și a bazei materiale din spaţiile de învăţământ în vederea obţinerii de beneficii financiare personale;

d) distrugerea intenţionată a dotărilor și a bazei materiale din spaţiile de învăţământ;

 e) distribuirea materialelor pornografice;

f) utilizarea de materiale informative interzise prin lege;

g) organizarea de activităţi care pot pune în pericol siguranţa și securitatea elevilor sau a altor persoane aflate în incinta unităţii/instituţiei de învăţământ.

h) înstrăinarea sau însușirea obiectelor care aparţin patrimoniului școlii sau a obiectelor de inventar.

5.4.5. Norme de conduită în relaţia cu părinţii

- În relaţia cu părinţii/tutorii legali, toate cadrele didactice, vor respecta și aplica următoarele norme de conduită:

a) acordarea de consultanţă părinţilor/tutorilor legali în educarea propriilor copii și susţinerea rolului parental;

b) stabilirea unei relaţii de încredere mutuală, a unei comunicări deschise și accesibile;

c) disponibilitatea pentru rezolvarea problemelor educative enunţate de către părinţi/ tutori legali;

d) informarea părinţilor/tutorilor legali despre toate aspectele activităţii elevilor prin furnizarea explicaţiilor necesare înţelegerii și aprecierii conţinutului serviciilor educative;

e) informarea părinţilor/tutorilor legali despre evoluţia activităţii școlare, evitând tendinţele de prezentare parţială sau cu tentă subiectivă;

f) respectarea confidenţialităţii datelor furnizate și a dreptului la intimitate individuală și familială;

g) toate cadrele didactice, nu vor impune, în relaţia cu părinţii/tutorii legali,

dobândirea/primirea de bunuri materiale sau sume de bani pentru serviciile educaţionale oferite;

h) consilierea părinţilor/tutorilor legali privind alternativele de formare și dezvoltare optimă a copiilor lor, din perspectiva expertizei psihopedagogice și a respectării interesului major al copilului.

5.4.6. Norme de conduită colegială

- Toate cadrele didactice, vor respecta și aplica următoarele norme de conduită colegială:

a) relaţiile profesionale trebuie să se bazeze pe respect, onestitate, solidaritate, cooperare, corectitudine, toleranţă, evitarea denigrării, sprijin reciproc, confidenţialitate, competiţie loială, interzicerea fraudei intelectuale și a plagiatului;

b) toţi membri personalului didactic vor evita lezarea libertăţii de opinie, vizând convingerile politice și religioase;

c) toţi membri personalului didactic vor evita practicarea oricărei forme de discriminare în relaţiile cu ceilalţi colegi;

d) între cadrele didactice se interzice solicitarea de servicii personale de orice tip de la colegi care sunt sau urmează să fie în proces de evaluare, angajare sau promovare;

e) în evaluarea competenţei profesionale se vor utiliza criterii care au în vedere performanţa și rezultatele profesionale;

f) încurajarea diseminării cunoștinţelor profesionale, în vederea atingerii unor standarde superioare de calitate în activitatea didactică;

g) Toate cadrele didactice trebuie să evite, prin afirmaţii, aprecieri sau acţiuni, să afecteze imaginea profesională și/sau socială a oricărui alt membru al corpului profesoral, cu excepţia situaţiilor prevăzute și formalizate de actele normative în vigoare ( evaluările anuale, comisia de disciplină etc.);

h) întreaga activitate a cadrelor didactice, trebuie să permită accesul la informaţiile care interesează pe toţi membrii școlii, posibilii candidaţi, instituţiile cu care școala colaborează și publicul larg, asigurând astfel o informare corectă și facilitarea egalităţii de șanse, precum și asigurarea accesului echitabil la resursele școlare;

i) reacţia publică - prin drept la replică, discurs public, întrunire-, atunci când o anumită situaţie creată de către membrii comunităţii educaţionale sau de către oricine altcineva din afara acesteia afectează imaginea școlii.

5.4.7. Norme de conduită managerială

- Toate cadrele didactice care îndeplinesc funcţii de conducere, de îndrumare și control sau care sunt membri în structuri de conducere, vor respecta și aplica următoarele norme de conduită managerială:

a) respectarea criteriilor unui management eficient al resurselor;

b) promovarea standardelor profesionale și morale specifice;

c) aplicarea obiectivă a reglementărilor legale și a normelor etice;

d) evaluarea corectă conform prevederilor din fișa postului;

e) selectarea personalului didactic și personalului didactic auxiliar de calitate, conform legislaţiei în vigoare;

f) interzicerea oricărei forme de constrângere ilegală și/sau ilegitimă, din perspectiva funcţiei deţinute;

g) respingerea oricărei forme de abuz în exercitarea autorităţii;

h) interzicerea oricărei forme de hărţuire a personalului didactic, indiferent de statutul și funcţia persoanei hărţuitoare;

i) exercitarea atribuţiilor ierarhic-superioare, din perspectiva exclusivă a evaluării, controlului, îndrumării și consilierii manageriale corecte și obiective;

5.4.8.. Norme de conduită in relaţia cu instituţiile

- În relaţia cu instituţiile și reprezentanţii comunităţii locale, toate cadrele didactice, vor respecta și aplica următoarele norme de conduită:

a) colaborarea și parteneriatul cu instituţiile/reprezentanţii comunităţii locale vor avea în vedere asigurarea sprijinului reciproc, în scopul furnizării unor servicii educaţionale de calitate;

b) colaborarea și parteneriatul cu organizaţiile non-guvernamentale ce au ca obiect de activitate educaţia vor avea în vedere asigurarea sprijinului reciproc, în scopul furnizării unor servicii educaţionale de calitate;

c) responsabilitate și transparenţă în furnizarea de informaţii către instituţiile de stat în protejarea drepturilor copilului, atunci când interesul/nevoia de protecţie a copilului impun acest lucru;

d) parteneriatele cu agenţi economici vor avea în vedere asigurarea sprijinului reciproc, în scopul furnizării unor servicii educaţionale de calitate;

e) în realizarea colaborării și a parteneriatelor cu instituţiile/reprezentanţii comunităţii locale, organizaţiile non-guvernamentale și agenţii economici nu se vor angaja activităţi care să conducă la prozelitism religios și partizanat politic, acţiuni care pun în pericol integritatea fizică și morală a elevilor sau care permit exploatarea prin muncă a acestora.

5.4.9. Comunicarea codului etic

Unitatea școlara asigură condiţiile necesare cunoașterii de către angajaţi a reglementărilor care guvernează comportamentul acestora, prevenirea și raportarea fraudelor și neregulilor.

- Codul etic ce va fi comunicat personalului este un cod de conduită care stabilește reguli de comportament etic în realizarea atribuţiilor de serviciu, aplicabil atât personalului de conducere, cât și celui de execuţie din cadrul compartimentelor. Codul etic, precum si orice modificare a acestuia, se aduce la cunostinţa membrilor comunităţii școlare prin publicarea pe site-ul școlii și la avizierul unit1ăţii de învăţământ.

- Codul etic al unităţii școlare se completează cu regulamentele în vigoare ale ministerului (ROFIP) și ale școlii (RI) și nu contravine acestora.

- Răspunderea pentru respectarea dispoziţiilor Codului etic revine fiecărui salariat.

5.4.10. Valorificarea rezultatelor activităţii:

- asigurarea cadrului legal necesar Privind modul de întocmire a codului etic

6.            Responsabilităţi şi răspunderi în derularea activităţii

Directorul

- desemnează prin decizie comisia de elaborare a codului de etică la nivelul unităţii școlare

- aprobă Codului de etică

- asigură condiţiile necesare cunoașterii de către angajaţi a reglementărilor care guvernează comportamentul acestora, prevenirea și raportarea fraudelor și neregulilor.

Comisia de elaborare a codului de etică

- elaborează codul de etică, conform normelor și principiilor nondiscriminării și transparenţei

7.            Formular evidență modificări

Nr.crt.

Ediția

Data ediției

Revizia

Data reviziei

Nr.pag.

Descriere modificare

Semnătura conducătorului departamentului

1

Ediţia I

Ordin 200/2016

2

Ordin 600/2018

8.            Formular analiză procedură

Nr.crt.

Compartiment

Nume și prenume conducător compartiment

Înlocuitor de drept

Aviz favorabil

Aviz nefavorabil

Semnătura

Data

Observații

Semnătura

Data

1

Comisia SCMI

9.            Lista de difuzare a procedurii

Nr. crt.

Compartiment

Nume și prenume

Data primirii

Semnătura

Data retragerii

Data intrării în vigoare a procedurii

Semnătura

1

Conducere

2

Conducere

3

Secretariat

4

Contabilitate

5

Administrativ

6

Cadre didactice

10.        Anexe/Formulare

Nr.

anexă

Denumirea anexei

Elaborator

Aprobă

Nr. exem-plare

Difuzare

Arhivare

Alte elemente

loc

perioadă

11.        Cuprins

Numărul componentei

în cadrul procedurii

Denumirea componentei din cadrul procedurii

Pagina

0

Coperta

1

Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii

1/13

2

Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii

1/13

3

Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii

1/13

1

Scopul procedurii

2/13

2

Domeniul de aplicare

2/13

3

Documente de referinţă

3/13

4

Definiţii şi abrevieri ale termenilor utilizaţi

4/13

5

Descrierea procedurii

5/13

6

Responsabilităţi şi răspunderi în derularea activităţii

12/13

7

Formular evidență modificări

12/13

8

Formular analiză procedură

12/13

9

Lista de difuzare a procedurii

12/13

10

Anexe/Formulare

13/13

11

Cuprins

13/13