Bază de date online cu resurse educaționale pentru susținerea educației incluzive de calitate

qual iuli2020 QA8

Sursa: http://samanthaluxton.blogspot.com/2012/08/relaxation-your-anti-stress-therapy.html

Știm că a rămâne activ este una dintre cele mai bune metode de a ne menține corpul sănătos. Dar mai I portant este aceea cǎ ne poate îmbunătăți bunăstarea și calitatea vieții generale. A fi mai activ ne poate ajuta astfel:

-      scade tensiunea arterial

-      crește nivelul de colesterol bun

-      îmbunătățirea fluxului sanguin (circulație sanguine corporalǎ)

-      ținerea greutǎții corporale sub control

-      previne pierderea osoasă care poate duce la osteoporoză

-      astfel,  mai puține cheltuieli medicale, intervenții și si mai puține medicamente mai târziu în viață

                                     

 qual iuli2020 QA10

 

Sursa: http://bcbstwelltuned.com/2016/11/02/dealing-with-academic-anxiety-in-children-and-teens/

Anxietatea de performanță este una dintre cele mai cunoscute forme de anxietate. Anxietatea de performanță este teama de a eșua. Adesea apare în situații în care cineva trebuie să facă performanță, cum ar fi: examene, prezentări, teste, discursuri.

                    Un studiu de anvergurǎ (https://www.statista.com/statistics/826896/anxiety-among-us-college-students/) care a inclus un eșantion reprezentativ de elevi din USA, a relevat cǎ ȋn toamna anului 2018, 29,5% dintre elevii de colegiu din au raportat că au simțit o anxietate copleșitoare în ultimele 2 săptămâni, iar 18,9% au raportat că au trǎit anxietate în ultimul an.

                                     

qual iuli2020 QA1

Sursa: http://parentingsquad.com/learning-to-listen-with-our-eyes

 

Capacitatea de a acorda atenție este o abilitate fundamentală atunci când vine vorba de procesarea cognitivă. Dobândirea acestei abilități este importantă pentru a continua învățarea ulterioară într-un mod normal.

privind întocmirea proiectului didactic

1.      Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea si aprobarea editiei sau, dupa caz, a reviziei in cadrul editiei procedurii operationale

privind notarea ritmică şi parcurgerea programei şcolare

1.      Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea si aprobarea editiei sau, dupa caz, a reviziei in cadrul editiei procedurii operationale