SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

ÎN ANUL SCOLAR 2018-2019

 

Nr.

crt

UNITATEA DE CONTINUT

RESURSE

TERMEN

RESPONSABIL

1.

  • Constituirea Consiliului de Administrație
  • Stabilirea atributiilor membrilor Consiliului de Administratie
  • Aprobarea PDI/ROI/ROFUÎP/Regulament intern
  • Validarea punctajelor fișelor de evaluare anuală și acordarea calificativelor pentru anul școlar 2017-2018
  • Aprobarea tematicii Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2018-2019
  • Validarea coordonatorului pentru proiecte și programe educative
  • Aprobarea constituirii claselor, repartizarea dirigintilor/învătătorilor
  • Numirea responsabililor comisiilor metodice
  • Aprobarea transferurilor elevilor de la o scoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta
  • Propunerea unitătilor de continut pentru planul managerial al Consiliului de administratie si stabilirea tematicii pentru Consiliile Profesorale pentru anul scolar 2018– 2019
  • Aprobarea unitătilor de continut pentru Planul managerial unic pe anul scolar 2018 – 2019
  • Stabilirea componentei si atributiilor comisiilor de lucru din scoală
  • Particularizarea fişei directorului adjunct şi a tuturor fişelor postului – avizarea criteriilor, sarcini
  • Validarea raportului general privind analiza activitătii instructive-educative in anul scolar 2017-2018, cu evidenţierea performanţelor şolare(avizier+site-ul unităţii)
  • Validarea Raportului de evaluare internă privind calitatea educației
  • Aprobarea orarului/graficul practicii pedagogice
  • Aprobarea orarului și a schemelor orare
  • Aprobarea graficului de serviciu pe școală
  • Stabilirea metodiștilor și a perioadei practicii pedagogice
  • Aprobarea procedurilor operaţionale

Buget, PDI, Plan Managerial

Buget execuţie an anterior

Planul de scolarizare 2018-2019

Resurse umane (continuitate/competentă)

ROFUIP / RI / cereri transfer

Proiectul de dezvoltare institutională

Planul managerial 2018-2019

Legea nr..1/2011 – Legea Educatiei Nationale

ROFUIP

Regulamentul Intern

Fisa postului / Analiza resp. comisii metodice

Fișe evaluare 2017-2018

Avizul Consiliul Profesoral

RAEI

Septembrie

2018

Președinte CA

Director adjunct

Membri CA

Grup de lucru

Director

CEAC

2.

  • Avizarea statului de functii pentru personalul didactic si didactic auxiliar si supunerea spre aprobare ISJ/fişe personale
  • Avizarea statului de functii pentru personalul nedidactic si supunerea spre aprobare ordonatorului principal de credite/atribuţii /fişe/personale/individuală
  • Elaborarea /Aprobarea Indicatorilor de performantă/Alocarea punctajului aferent fiecărui criteriu din Fisa de evaluare a personalului didactic pentru anul scolar 2017-2018
  • Informare cu privire la distribuirea manualelor şcolare

Aprobarea planului managerial pentru anul școlar 2018-2019

  • Aprobarea planul managerial educative/extracurricular
  • Aprobarea acordării burselor scolare
  • Aprobarea contractelor de închiriere, a donaţiilor, sponsorizări, a sumelor provenite din surse provenite din surse extrabugetare
  • Prezentarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de bacalaureat 2019
  • Aprobarea planului de măsuri pentru asigurarea siguranței elevilor și cadrelor didactice și de prevenire a delincvenței juvenile
  • Aprobarea Programului de Dezvoltare a sistemului de control intern managerial
  • Aprobare proceduri operaționale
  • Diverse

Normativ de încadrare

Fisa autoevaluare-evaluare

Informări compartimente

Plan managerial 2018-2019

Planul managerial educativ 2018-2019

Raport comisie burse

Buget aprobat şi execuţie trezorerie

Metodologie bacalaureat 2019

Plan de măsuri siguranță/ proceduri operaționale

Documente comisie SCIM

Legislatia în vigoare

PDI

Octombrie

2018

Director / Secretar șef

Director adjunct

Membri CA

Contabil șef

Comisie burse

Coordonator programe și proiecte educative

Comisie SCMI

3.

  • Aprobarea măsurilor de optimizare a rezultatelor la examene și concursuri
  • Analiza parcurgerii materiei si evaluării ritmice a elevilor
  • Analiza planurilor de activități ale comisiilor metodice
  • Stabilirea îndrumătorilor de proiect pentru examenul de certificare a competențelor profesionale pentru filiera vocațională
  • Aprobarea Registrului de riscuri al unității
  • Aprobarea diverselor cereri
  • Diverse

Raport CEAC / Rapoarte sintetice

Metodologia de aprobare a cifrei de scolarizare

/ Prevederi ISJ

Documente comisii metodice

Metodologie examen certificare competențe profesionale

Noiembrie

2018

Director

Director adjunct

Membri CA

Echipă gestionare riscuri

Comisie curriculum

4.

  • Prezentare raport privind modul de utilizare a fondurilor financiare alocate in anul bugetar 2018
  • Stabilirea utilizării resurselor extrabugetare
  • Aprobarea utilizării excedentului anual rezultat din executia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul anterior
  • Avizarea planurilor de investitii
  • Avizarea proiectului de buget anual si înaintarea spre aprobare Consiliului Local
  • Avizarea proiectului planului de scolarizare pentru anul scolar 2019 – 2020
  • Aprobare program desfășurare Zilele Școlii
  • Aprobarea diverselor cereri

Cereri/Rapoarte depuse

Norme financiar-contabile

Legea Bugetului

Criterii individuale scrise/propuneri director

Buget aprobat şi execuţie trezorerie

Decembrie 2018

Director/CP

Director/ Administrator financiar

Director adjunct

Membri CA

5.

  • Situatia inventarului scolii /
  • Aprobarea repartitiei bugetului anual
  • Aprobarea CDS-urilor
  • Avizarea execuţiei bugetară la nivelul unităţii de învăţământ și încadrarea în bugetul aprobat
  • Analiza activităților desfășurate în compartimentul nedidactic în anul 2018
  • Aprobarea proiectului de încadrare pentru anul scolar 2019-2020
  • Aprobare comisie examen bacalaureat 2019 / competențe

Raportul comisiei de casare

Norme financiar-contabile

Buget

CDS/planuri cadru

Fișe evaluare

Metodologia miscării personalului didactic din

învătământul preuniversitar

Ianuarie

2019

Administrator financiar

Director

Director adjunct

Comisia de curriculum

Șefi compartimente

6.

  • Aprobarea transferurilor elevilor de la o scoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta pentru semestrul II
  • Validarea Raportului privind starea si calitatea educatiei – semestrul I
  • Aprobarea planului managerial pe semestrul II
  • Avizarea vacantării posturilor didactice
  • Informare cu privire la proiectele naționale și internaționale derulate în școală
  • Aprobare program desfășurare cursuri /repartiție examen bacalaureat – probele de certificare a competențelor de comunicare în limba română, limbi moderne, competențe digitale

ROFUIP

Raport privind starea si calitatea educatiei –

Semestrul I

PDI

Metodologia miscării personalului didactic din

învătământul preuniversitar

Metodologie bacalaureat 2019

Februarie

2019

Director

Director adjunct

Membri CA

Comisie mobilitate

7.

  • Aprobarea înscrierii pentru concursul de obținere a gradației de merit
  • Aprobarea cheltuielilor de deplasare a loturilor olimpice.
  • Aprobarea programului ,,Școala altfel / Să ştii mai multe, să fii mai bun
  • Aprobarea acordării burselor scolare
  • Aprobare program desfășurare cursuri / repartiție simulare examen evaluare națională/examen bacalaureat
  • Aprobare raport autoevaluare sistem control intern managerial
  • Analiza rezultatelor obținute la olimpiadele și concursurile școlare
  • Diverse

Metodologie acordare gradații 2019

Referate/tabele elevi calificați concursuri și olimpiade

Raport comisie burse

Orar

Ordin SGG 600/2018

Martie

2019

Comisia pentru curriculum

Comisia pt. organizarea concursurilor şcolare

Comisie burse

Comisie SCIM

Director/director adjunct

8.

  • Avizarea execuției bugetare pentru trimestrul I
  • Raport privind evaluarea corecta, partială si finală a activitătii fiecărui compartiment de munca si a fiecărui angajat al scolii
  • Avizarea programului de desfășurare a festivității de absolvire promoția 2019
  • Analiza și aprobarea ofertei școlare
  • Aprobarea calificativelor parțiale pentru cadrele didactice suplinitoare
  • Analiza raportului final privind înscrierea în clasa pregătitoare și validarea listei elevilor admiși în CP – etapa I
  • Diverse

Buget aprobat şi execuţie trezorerie

Fisa postului

Referate

Oferta școlară

Rapoarte CP

Aprilie

2019

Contabil șef

Director

Director adjunct

 Responsabili compartimente

  • Discutare metodologie mișcare personal didactic: aprobarea continuității pentru cadrele didactice suplinitoare
  • Aprobarea comisiilor pentru desfășurarea evaluărilor naționale la clasele II, IV, VI, comisiile pentru certificarea competențelor profesionale filiera vocațională, comisiile pentru susținerea atestatului lingvistic  la clasele intensive/bilingv limba engleză și a atestatului de informatică pentru clasele intensive informatică
  • Diverse

Metodologie mișcare personal didactic

Metodologie certificare competențe profesionale

Mai

2019

Director

Director adjunct

Comisie mobilitate

Comisie curriculum

9.

  • Stabilirea și aprobarea măsurilor organizatorice pentru încheierea anului școlar
  • Stabilirea obiectivelor principale ale lucrărilor de întreținere și reparații pe timp de vară
  • Diverse

Program activităti administrativ

Planul managerial

Iunie

2019

Director

Administrator

Contabil șef

10

  • Avizarea execuția bugetară pentru trimestrul II 2019
  • Stabilirea graficului examenelor de corigență și încheiere a situațiilor școlare
  • Stabilirea graficului examenelor de diferențe
  • Stabilirea comisiilor de examen pentru examenele de diferențe, corigențe și încheiere a situațiilor școlare
  • Aprobarea transferurilor elevilor
  • Diverse

Buget aprobat şi execuţie trezorerie

Cataloage, SC-uri

Cereri transfer

Iulie

2019

Director

Director adjunct

Contabil șef

Comisie curriculum

11

  • Analiza stadiului pregătirilor pentru anul școlar 2019-2020
  • Aprobarea transferurilor elevilor
  • Diverse

Rapoarte/informări compartiment adminsitrativ

Cereri transfer

August

2019

Director

Director adjunct

Contabil șef

Administrator

 

Director/Președinte Consiliul de Administrație,