Nr.
crt
|
UNITATEA DE CONTINUT
|
RESURSE
|
TERMEN
|
RESPONSABIL
|
1.
|
- Constituirea Consiliului de Administrație
- Stabilirea atributiilor membrilor Consiliului de Administratie
- Aprobarea PDI/ROI/ROFUÎP/Regulament intern
- Validarea punctajelor fișelor de evaluare anuală și acordarea calificativelor pentru anul școlar 2017-2018
- Aprobarea tematicii Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2018-2019
- Validarea coordonatorului pentru proiecte și programe educative
- Aprobarea constituirii claselor, repartizarea dirigintilor/învătătorilor
- Numirea responsabililor comisiilor metodice
- Aprobarea transferurilor elevilor de la o scoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta
- Propunerea unitătilor de continut pentru planul managerial al Consiliului de administratie si stabilirea tematicii pentru Consiliile Profesorale pentru anul scolar 2018– 2019
- Aprobarea unitătilor de continut pentru Planul managerial unic pe anul scolar 2018 – 2019
- Stabilirea componentei si atributiilor comisiilor de lucru din scoală
- Particularizarea fişei directorului adjunct şi a tuturor fişelor postului – avizarea criteriilor, sarcini
- Validarea raportului general privind analiza activitătii instructive-educative in anul scolar 2017-2018, cu evidenţierea performanţelor şolare(avizier+site-ul unităţii)
- Validarea Raportului de evaluare internă privind calitatea educației
- Aprobarea orarului/graficul practicii pedagogice
- Aprobarea orarului și a schemelor orare
- Aprobarea graficului de serviciu pe școală
- Stabilirea metodiștilor și a perioadei practicii pedagogice
- Aprobarea procedurilor operaţionale
|
Buget, PDI, Plan Managerial
Buget execuţie an anterior
Planul de scolarizare 2018-2019
Resurse umane (continuitate/competentă)
ROFUIP / RI / cereri transfer
Proiectul de dezvoltare institutională
Planul managerial 2018-2019
Legea nr..1/2011 – Legea Educatiei Nationale
ROFUIP
Regulamentul Intern
Fisa postului / Analiza resp. comisii metodice
Fișe evaluare 2017-2018
Avizul Consiliul Profesoral
RAEI
|
Septembrie
2018
|
Președinte CA
Director adjunct
Membri CA
Grup de lucru
Director
CEAC
|
2.
|
- Avizarea statului de functii pentru personalul didactic si didactic auxiliar si supunerea spre aprobare ISJ/fişe personale
- Avizarea statului de functii pentru personalul nedidactic si supunerea spre aprobare ordonatorului principal de credite/atribuţii /fişe/personale/individuală
- Elaborarea /Aprobarea Indicatorilor de performantă/Alocarea punctajului aferent fiecărui criteriu din Fisa de evaluare a personalului didactic pentru anul scolar 2017-2018
- Informare cu privire la distribuirea manualelor şcolare
Aprobarea planului managerial pentru anul școlar 2018-2019
- Aprobarea planul managerial educative/extracurricular
- Aprobarea acordării burselor scolare
- Aprobarea contractelor de închiriere, a donaţiilor, sponsorizări, a sumelor provenite din surse provenite din surse extrabugetare
- Prezentarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de bacalaureat 2019
- Aprobarea planului de măsuri pentru asigurarea siguranței elevilor și cadrelor didactice și de prevenire a delincvenței juvenile
- Aprobarea Programului de Dezvoltare a sistemului de control intern managerial
- Aprobare proceduri operaționale
- Diverse
|
Normativ de încadrare
Fisa autoevaluare-evaluare
Informări compartimente
Plan managerial 2018-2019
Planul managerial educativ 2018-2019
Raport comisie burse
Buget aprobat şi execuţie trezorerie
Metodologie bacalaureat 2019
Plan de măsuri siguranță/ proceduri operaționale
Documente comisie SCIM
Legislatia în vigoare
PDI
|
Octombrie
2018
|
Director / Secretar șef
Director adjunct
Membri CA
Contabil șef
Comisie burse
Coordonator programe și proiecte educative
Comisie SCMI
|
3.
|
- Aprobarea măsurilor de optimizare a rezultatelor la examene și concursuri
- Analiza parcurgerii materiei si evaluării ritmice a elevilor
- Analiza planurilor de activități ale comisiilor metodice
- Stabilirea îndrumătorilor de proiect pentru examenul de certificare a competențelor profesionale pentru filiera vocațională
- Aprobarea Registrului de riscuri al unității
- Aprobarea diverselor cereri
- Diverse
|
Raport CEAC / Rapoarte sintetice
Metodologia de aprobare a cifrei de scolarizare
/ Prevederi ISJ
Documente comisii metodice
Metodologie examen certificare competențe profesionale
|
Noiembrie
2018
|
Director
Director adjunct
Membri CA
Echipă gestionare riscuri
Comisie curriculum
|
4.
|
- Prezentare raport privind modul de utilizare a fondurilor financiare alocate in anul bugetar 2018
- Stabilirea utilizării resurselor extrabugetare
- Aprobarea utilizării excedentului anual rezultat din executia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul anterior
- Avizarea planurilor de investitii
- Avizarea proiectului de buget anual si înaintarea spre aprobare Consiliului Local
- Avizarea proiectului planului de scolarizare pentru anul scolar 2019 – 2020
- Aprobare program desfășurare Zilele Școlii
- Aprobarea diverselor cereri
|
Cereri/Rapoarte depuse
Norme financiar-contabile
Legea Bugetului
Criterii individuale scrise/propuneri director
Buget aprobat şi execuţie trezorerie
|
Decembrie 2018
|
Director/CP
Director/ Administrator financiar
Director adjunct
Membri CA
|
5.
|
- Situatia inventarului scolii /
- Aprobarea repartitiei bugetului anual
- Aprobarea CDS-urilor
- Avizarea execuţiei bugetară la nivelul unităţii de învăţământ și încadrarea în bugetul aprobat
- Analiza activităților desfășurate în compartimentul nedidactic în anul 2018
- Aprobarea proiectului de încadrare pentru anul scolar 2019-2020
- Aprobare comisie examen bacalaureat 2019 / competențe
|
Raportul comisiei de casare
Norme financiar-contabile
Buget
CDS/planuri cadru
Fișe evaluare
Metodologia miscării personalului didactic din
învătământul preuniversitar
|
Ianuarie
2019
|
Administrator financiar
Director
Director adjunct
Comisia de curriculum
Șefi compartimente
|
6.
|
- Aprobarea transferurilor elevilor de la o scoală la alta, respectiv dintr-o clasă în alta pentru semestrul II
- Validarea Raportului privind starea si calitatea educatiei – semestrul I
- Aprobarea planului managerial pe semestrul II
- Avizarea vacantării posturilor didactice
- Informare cu privire la proiectele naționale și internaționale derulate în școală
- Aprobare program desfășurare cursuri /repartiție examen bacalaureat – probele de certificare a competențelor de comunicare în limba română, limbi moderne, competențe digitale
|
ROFUIP
Raport privind starea si calitatea educatiei –
Semestrul I
PDI
Metodologia miscării personalului didactic din
învătământul preuniversitar
Metodologie bacalaureat 2019
|
Februarie
2019
|
Director
Director adjunct
Membri CA
Comisie mobilitate
|
7.
|
- Aprobarea înscrierii pentru concursul de obținere a gradației de merit
- Aprobarea cheltuielilor de deplasare a loturilor olimpice.
- Aprobarea programului ,,Școala altfel / Să ştii mai multe, să fii mai bun”
- Aprobarea acordării burselor scolare
- Aprobare program desfășurare cursuri / repartiție simulare examen evaluare națională/examen bacalaureat
- Aprobare raport autoevaluare sistem control intern managerial
- Analiza rezultatelor obținute la olimpiadele și concursurile școlare
- Diverse
|
Metodologie acordare gradații 2019
Referate/tabele elevi calificați concursuri și olimpiade
Raport comisie burse
Orar
Ordin SGG 600/2018
|
Martie
2019
|
Comisia pentru curriculum
Comisia pt. organizarea concursurilor şcolare
Comisie burse
Comisie SCIM
Director/director adjunct
|
8.
|
- Avizarea execuției bugetare pentru trimestrul I
- Raport privind evaluarea corecta, partială si finală a activitătii fiecărui compartiment de munca si a fiecărui angajat al scolii
- Avizarea programului de desfășurare a festivității de absolvire promoția 2019
- Analiza și aprobarea ofertei școlare
- Aprobarea calificativelor parțiale pentru cadrele didactice suplinitoare
- Analiza raportului final privind înscrierea în clasa pregătitoare și validarea listei elevilor admiși în CP – etapa I
- Diverse
|
Buget aprobat şi execuţie trezorerie
Fisa postului
Referate
Oferta școlară
Rapoarte CP
|
Aprilie
2019
|
Contabil șef
Director
Director adjunct
Responsabili compartimente
|
|
- Discutare metodologie mișcare personal didactic: aprobarea continuității pentru cadrele didactice suplinitoare
- Aprobarea comisiilor pentru desfășurarea evaluărilor naționale la clasele II, IV, VI, comisiile pentru certificarea competențelor profesionale filiera vocațională, comisiile pentru susținerea atestatului lingvistic la clasele intensive/bilingv limba engleză și a atestatului de informatică pentru clasele intensive informatică
- Diverse
|
Metodologie mișcare personal didactic
Metodologie certificare competențe profesionale
|
Mai
2019
|
Director
Director adjunct
Comisie mobilitate
Comisie curriculum
|
9.
|
- Stabilirea și aprobarea măsurilor organizatorice pentru încheierea anului școlar
- Stabilirea obiectivelor principale ale lucrărilor de întreținere și reparații pe timp de vară
- Diverse
|
Program activităti administrativ
Planul managerial
|
Iunie
2019
|
Director
Administrator
Contabil șef
|
10
|
- Avizarea execuția bugetară pentru trimestrul II 2019
- Stabilirea graficului examenelor de corigență și încheiere a situațiilor școlare
- Stabilirea graficului examenelor de diferențe
- Stabilirea comisiilor de examen pentru examenele de diferențe, corigențe și încheiere a situațiilor școlare
- Aprobarea transferurilor elevilor
- Diverse
|
Buget aprobat şi execuţie trezorerie
Cataloage, SC-uri
Cereri transfer
|
Iulie
2019
|
Director
Director adjunct
Contabil șef
Comisie curriculum
|
11
|
- Analiza stadiului pregătirilor pentru anul școlar 2019-2020
- Aprobarea transferurilor elevilor
- Diverse
|
Rapoarte/informări compartiment adminsitrativ
Cereri transfer
|
August
2019
|
Director
Director adjunct
Contabil șef
Administrator
|