Calitatea educaţiei reprezintă o prioritate permanentă pentru unitatea de învăţământ, precum şi pentru angajaţii acesteia. Predarea şi învăţarea de calitate contribuie la dezvoltarea personala a elevilor si a altor beneficiari de educaţie, la bunăstarea societăţii şi la păstrarea si ameliorarea mediului.
Evaluarea calității educaţiei constă in examinarea multicriteriala a măsurii in care o organizație furnizoare de educație și programul acesteia îndeplinesc standardele și standardele de referință. Atunci când evaluarea calității este efectuata de însăși organizația furnizoare de educate, aceasta ia forma evaluării interne. Atunci când evaluarea calității este efectuată de o agenție națională sau internațională specializată, aceasta ia forma evaluării externe.
Asigurarea calității educației este realizata printr-un ansamblu de acțiuni de dezvoltare a capacitaţii instituționale de elaborare, planificare si implementare de programe de studiu, prin care se formează încrederea beneficiarilor ca organizația furnizoare de educație satisface standardele de calitate. Asigurarea calității exprimă capacitatea unei organizaţii furnizoare de a oferi programe de educație, in conformitate cu standardele anunţate. Ea este astfel promovata încât sa conducă la îmbunătăţirea continua a calității educației.
Controlul calității educației in instituţiile de învățământ preșcolar, primar, gimnazial, profesional, liceal si postliceal presupune activităţi si tehnici cu caracter operațional, aplicate sistematic de o autoritate de inspecţie desemnata pentru a verifica respectarea standardelor prestabilite.
Îmbunătățirea calității educației presupune evaluare, analiza si acțiune corectivă continuă din partea organizației furnizoare de educate, bazata pe selectarea si adoptarea celor mai potrivite proceduri, precum si pe alegerea si aplicarea celor mai relevante standarde de referinţa.
Nr. crt. |
Obiective specifice |
Activități |
Instrumente/ rezultate |
Responsabili |
Termen |
Modalități de evaluare a obiectivelor |
Indicatori de realizare |
1. |
A. Capacitatea instituțională (criteriul a) 1. Managementul strategic - îmbunătățirea calității educației prin dezvoltarea unei solide culturi instituționale * proiectarea PDI să fie fundamentată pe contextul social economic și cultural în care funcționează școala * asigurarea vizibilității și cunoașterii PDI-ului de către toți actorii implicați în educație - promovarea școlii în cadrul comunității locale * actualizarea regulamentului de funcționare, întocmirea organigramei și a fișei posturilor * funcționarea eficientă a sistemului de comunicare internă și externă
2. Managementul operațional * funcționarea în parametrii optimi a școlii
|
- Elaborarea PDI conform cerințelor de către echipa constituită - Informarea personalului școlii privind conținutul PDI - Afișarea la avizierul școlii a principalelor aspecte vizate de PDI - Postarea pe site a PDI-ului - Întâlniri cu grupuri de elevi, părinți reprezentanți ai agenților economici, comunitate locală pentru promovarea PDI-ului - Monitorizarea permanentă a PDI-ului - Revizuirea regulamentului de funcționare - Elaborarea organigramei - Întocmirea fișelor posturilor
- Funcționarea școlii în condițiile legislației în vigoare - Asigurarea condițiilor optime de desfășurare a activităților (servicii medicale, asigurarea securității, asigurarea serviciilor de orientare și consiliere pentru elevi) |
- chestionare care urmăresc satisfacția beneficiarilor direcți și indirecți privind conținutul PDI-ului/resurse proprii - rapoarte scrise ale conducerii, CEAC, responsabili comisii metodice/resurse proprii - chestionare aplicate elevilor, părinților ș.a. privind perceperea , funcționarea sistemului de comunicare școală – elev, școală – părinte, școală - agent economic/resurse proprii
- note de control de la instituții abilitate (ISJ, DSP, CJRAE, PM și PSI/resurse proprii - proceduri operaționale/resurse proprii |
- conducerea școlii - echipa constituită - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice
- conducerea școlii - membrii CEAC, responsabilii de compartimente
|
- sept.-oct. 2018
- periodic – semestrial
- de câte ori este cazul - permanent
- septembrie 2018
- permanent |
- calitatea documentului PDI
- calitatea rapoartelor și feedback-ul responsabililor
- lizibilitatea chestionarelor și feedback-ul oferit prin răspunsuri
- calitatea conținutului documentelor întocmite - feedback-ul beneficiarilor
|
- număr de informări - număr de chestionare
- număr de întâlniri cu grupurile de elevi, părinți, reprezentanți al agenților economici, comunitate locală
- număr de materiale întocmite - număr de proceduri operaționale |
2. |
Capacitatea instituțională (criteriul b) 1. Spații școlare 2. Spații administrative 3. Spații auxiliare - dezvoltarea și întreținerea spațiilor școlare, administrative și auxiliare ale școlii * asigurarea unui mediu școlar optim prin utilizarea eficientă a bazei materiale
4. Materiale și mijloace de învățământ, auxiliare curriculare 5. Documente școlare - asigurarea materialelor și mijloacelor de învățământ, auxiliare curriculare ș.a., documente școlare * îmbunătățirea bazei materiale prin dotarea cu mijloace de învățământ și auxiliare curriculare, fond de carte, tehnologie informatice conform noilor cerințe în educație * utilizarea documentelor școlare și a actelor de studii conform legislației în vigoare |
- Verificarea stării spațiilor școlare (săli de clasă, laboratoare, cabinete, ateliere școală) - Verificarea spațiilor în care se desfășoară activități administrative și auxiliare
- Stabilirea necesarului de materiale și mijloace de învățământ - Achiziționarea materialelor și mijloacelor de învățământ (manuale, auxiliare curriculare, cărți de specialitate, calculatoare, soft-uri educaționale etc.
- Verificarea cataloagelor, foilor matricole, registrelor matricole, actelor de studiu etc. |
- procese verbale predare-primire spații școlare/buget alocat, sponsorizări - chestionare de la beneficiari/resurse proprii - proceduri operaționale proprii
- procese verbale – comisii metodice/resurse proprii - fișe de analiză (bibliotecă, cabinete și ateliere școlare)/buget alocat
- rapoarte CA și diriginți, serviciu secretariat/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC, - serviciul administrativ - diriginții - profesorii de specialitate
- conducerea școlii - membrii CEAC - diriginții - profesorii de specialitate - serviciul secretariat |
- permanent
- începutul anului școlar 2018-2019 - de câte ori este cazul
- permanent - la sfârșitul semestrelor |
- funcționarea optimă a tuturor spațiilor școlare - starea fizică a spațiilor administrative și auxiliare
- calitatea achizițiilor - utilizarea eficientă a dotărilor și achizițiilor
- calitatea documentelor școlare și a actelor de studiu |
- număr de procese verbale - număr de chestionare - număr de proceduri operaționale
- număr de procese verbale și de fișe de analiză - număr de manuale, cărți, auxiliare curriculare, calculatoare, materiale didactice pentru diferite specialități/calificări |
3. |
A. Capacitatea instituțională (criteriul c) 1. Managementul personalului - implementarea unui management eficient personalului școlii * asigurarea unui management eficient personalului didactic, personalului didactic auxiliar și personalului nedidactic |
- Constituirea conform legislației în vigoare a Consiliului de Administrație, a CEAC - Stabilirea responsabilităților comisiilor metodice și a comisiilor de PM, PSI, orar, inventariere și casare, de curriculum etc. - Stabilirea responsabilităților personalului școlii (fișa postului) - Ședințe cu grupurile vizate pentru asumarea responsabilităților |
- procese verbale din CP/resurse proprii - fișe de post specifice/resurse proprii - proceduri operaționale/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC |
- la începutul anului școlar 2018-2019
- permanent |
- calitatea activităților desfășurate de personalul școlii |
- număr de procese verbale - număr de fișe de post specifice - număr de proceduri operaționale |
4. |
B. Eficacitatea educațională (criteriul a) 1. Promovarea ofertei școlare - promovarea eficientă a ofertei educaționale la nivel de comunitate locală * promovarea ofertei educaționale către toți actualii și potențialii beneficiari 2. Curriculum - proiectarea și implementarea eficientă a curriculumului național și a CDS * asigurarea diversității ofertei educaționale prin proiectarea CDS, pornind de la nevoile identificate, politicile naționale, județene și locale |
- Organizarea de activități de tipul: Părți deschise, Târg de ofertă educațională, Ziua consilierii, Zilele liceului, vizite la școlile generale partenere - Popularizarea prin mass media locală
- Întâlniri cu elevii și părinții acestora în vederea stabilirii CDS-urilor - Stabilirea în comisia de curriculum a opționalelor din pachetul de opționale, cf. cerințelor beneficiarilor direcți și indirecți |
- stand de prezentare, pliante, fluturași, film de prezentare, articole, interviuri/resurse proprii - protocoale/parteneriate cu școlile generale din municipiu și județ/resurse proprii
- procese verbale întâlniri/resurse proprii - listă propuneri CDS |
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice - profesorii de specialitate
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice - profesorii de specialitate -consilierul educativ - consilierul școlar |
- semestrul al II-lea al anului școlar 2018-2019
- ianuarie-februarie 2018
- semestrul II |
- calitatea materialelor elaborate - realizarea planului de școlarizare
- calitatea opționalelor
|
- număr de activități - număr de întâlniri
- număr de CDS - număr de beneficiari informați |
5. |
B. Eficacitatea educațională (criteriul b) 1. Performanțele școlare - îmbunătățirea calității procesului instructiv-educativ prin evaluarea continuă a performanțelor școlare * planificarea, realizarea/înregistrarea eficientă a activităților de evaluare la nivel de școală și comisii metodice * participarea elevilor la concursuri și olimpiade școlare
2. Performanțele extrașcolare - promovarea activităților extracurriculare și îmbunătățirea performanțelor extrașcolare * popularizarea activităților extrașcolare la nivel de școală și de comunitate, urmărirea impactului acestor activități asupra grupurilor țintă |
- Întruniri cu membrii comisiilor metodice în vederea stabilirii modului unitar de evaluare a elevilor - Elaborarea de fișe de evaluare inițială, curentă, sumativă și finală la nivelul fiecărei comisii metodice - Transmiterea criteriilor de evaluare de cadrele didactice către elevi, părinți Stabilirea la nivelul de comisii metodice a persoanelor responsabile cu concursurile și olimpiadelor școlare - Întocmirea graficelor de pregătire suplimentară a elevilor capabili de performanță - Derularea orelor de pregătire suplimentară pe specializări/calificări, - Participarea elevilor la concursuri și olimpiade școlare - Elaborarea planului managerial pentru activități școlare și extrașcolare - Desfășurarea activităților conform planificării - Popularizarea activităților extrașcolare în comunitatea locală |
- rapoarte semestriale și anuale privind performanțelor școlare - procese verbale ale comisiilor metodice/resurse proprii - fișe de evaluare inițială, curentă, sumativă și finală la nivelul fiecărei comisii metodice/resurse proprii - fișa postului pentru cadrele didactice nominalizate la nivel de catedră/resurse proprii - profesorii de specialitate/resurse proprii
- rapoarte semestriale și anuale privind performanțele extrașcolare - planul de activități extrașcolare/resurse proprii - chestionare elevi, părinți, comunitate locală/resurse proprii - proceduri operaționale/ resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice - profesorii de specialitate
- conducerea școlii - coordonatorul de programe/proiecte - consilierul școlar - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice - profesorii de specialitate |
- la începutul anului școlar 2018-2019
- permanent
- semestrul I 2018-2019
- conform graficelor
- la începutul anului școlar
- conform graficelor
- permanent |
- calitatea fișelor de evaluare
- calitatea documentelor comisiilor metodice
- rezultatele obținute la olimpiadele și concursurile școlare
- calitatea documentelor - calitatea activităților desfășurate și a modului de implicare a comunității la activitățile școlii |
- număr de procese verbale
- număr de fișe de evaluare
- număr de profesori de specialitate - număr de elevi participanți la olimpiade și concursuri școlare - număr premii obținute
- număr de activități - număr de chestionare - număr de proceduri |
6. |
B. Eficacitatea educațională (criteriul c) - îmbunătățirea calității procesului instructiv – educativ prin activitatea științifică și metodică a cadrelor didactice * perfecționarea și formarea continuă a conducerii școlii și a cadrelor didactice (la nivel de școală, județean, național) |
- Activități de perfecționare la nivel de catedră și la nivel de unitate școlară - Formarea prin susținerea inspecțiilor de specialitate în vederea obținerii gradelor didactice - Participarea la cursuri de formare prin CCD, ISJ, MEN - Participarea la simpozioane locale, județene, naționale, internaționale - Participarea grupurilor țintă la activități de formare prin proiecte - Participarea la cursuri de formare prin universități (postuniversitar, masterat, doctorat, de specialitate) - Participarea la cursuri de formare prin proiecte internaționale |
- rapoarte semestriale și raportul anual privind activitatea de formare / perfecționare continuă - proceduri operaționale privind formarea cadrelor didactice/resurse proprii - chestionare pentru determinarea nevoii de formare/resurse proprii |
- conducerea școlii - responsabilul cu formare / perfecționare continuă - responsabilii comisiilor metodice
|
- permanent
- conform graficelor instituțiilor organizat. |
- calitatea documentelor întocmite la nivel de catedră și școală - certificate de absolvire
- diplome de participare
- calitatea activităților desfășurate |
- număr de cadre didactice participante la cursuri de perfecționare - număr de certificate de perfecționare obținute - număr de cadre didactice participante la simpozioane - număr de cadre didactice participante la alte cursuri de formare |
7. |
B. Eficacitatea educațională (criteriul d) 1. Activitatea financiară - îmbunătățirea activității școlii prin constituirea corectă a bugetului conform proiectului de dezvoltare * constituirea bugetului unității în conformitate cu legislația în vigoare adecvat proiectului de sezvoltare și utilizarea rațională a acestuia * identificarea de surse suplimentară de finanțare |
- Întrunirea comisiei paritare - Întocmirea proiectului bugetului de venituri și cheltuieli și transmiterea acestuia către ordonatorul principal de credite - Activități realizate de serviciul contabilitate - Ședințe CP cu prezentarea rapoartelor financiar - contabile |
- proces verbal al comisiei paritare/resurse proprii - situații financiare contabile/resurse proprii - proceduri operaționale |
- conducerea școlii -CA - serviciul contabilitate - comisia paritară |
- la finele anului financiar - trimestrial – bilanțul - lunar - balanța |
- încadrarea în planul de buget constituit pe trimestre - calitatea rapoartelor către ordonatorul principal de credite |
- numărul de situații privind realizarea indicatorilor financiar contabil propuși în planul de buget |
8. |
C. Managementul calității (criteriul a) 1. Autoevaluarea instituțională 2. Managementul calității la nivelul organizației - îmbunătățirea activității școlii prin aplicarea eficientă a autoevaluării și a managementului calității la nivelul organizației * aplicarea procedurilor de autoevaluare instituțională și a procedurilor interne de asigurare a calității (de proiectare, de monitorizare, de evaluare, de revizuire) |
- Stabilirea procedurilor necesare a fi elaborate și elaborarea acestora - Aplicarea procedurilor de autoevaluare instituțională - Aplicarea procedurilor interne de asigurare a calității (de proiectare, de monitorizare, de evaluare, de revizuire) |
- focus grup pentru elaborare proceduri/ resurse proprii - chestionare pentru feedback-ul elevilor și a altor factori interesați interni sau extern/resurse proprii - focus grup cu beneficiarii pentru stabilirea și colectarea dovezilor/ resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - CA - responsabilii de comisii metodice și de compartimente |
- septembrie 2018
- de câte ori este cazul
- permanent |
- calitatea documentelor manageriale și ale CEAC - feedback-ul elevilor și al altor factori interesați interni sau externi |
- număr de proceduri elaborate - număr de proceduri revizuite - număr de chestionare |
9. |
C. Managementul calității (criteriul b) 1. Revizuirea periodică a ofertei școlii - revizuirea periodică a ofertei școlii și a PDI în funcție de rezultatele autoevaluării instituționale și a evaluării rezultatelor învățării * revizuirea ofertei școlii și a Planului de Dezvoltare Instituțională al Școlii utilizând rezultatele autoevaluării instituției |
- Elaborarea unei analize SWOT reale în vederea identificării punctelor tari și a celor slabe - Revizuirea PDI - Actualizarea ofertei școlare |
- focus grup cu beneficiarii direcți și indirecți pentru întocmirea raportului de monitorizare internă/ resurse proprii - întruniri/dezbateri cu privire la necesitatea revizuirii ofertei școlii în urma prezentării raportului de evaluare internă/ resurse proprii - chestionare pentru grupuri țintă (conducerea școlii, cadre didactice, CA, elevi, Părinți, reprezentanți agenți economici, ș.a.) / resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - CA - responsabilii de comisii metodice și de compartimente |
- anual - la sfârșitul semestrului an școlar 2018-2019
- martie 2019
- permanent |
- calitatea documentelor (PDI, raport de autoevaluare)
- feedback-ul elevilor și al altor factori interesați interni sau externi |
- numărul de documente elaborate - numărul de chestionare aplicate |
10. |
C. Managementul calității (criteriul c) 1. Optimizarea procedurilor de evaluare a învățării - creșterea calității învățării prin optimizarea procedurilor de evaluare a învățării * revizuirea procedurilor privind activitatea didactică urmărind centrare activității pe obiective și rezultate |
- Revizuirea procedurilor privind activitatea didactică în sensul că acestea sunt deseori centrate pe funcționare și nu pe dezvoltare - Centrarea activității pe obiective și rezultate - Elaborarea de planuri remediale (dacă este cazul) privind progresul și dezvoltarea elevilor |
- dezbateri în cadrul CP, CEAC, comisii metodice privind aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învățării/ resurse proprii - proceduri operaționale - chestionare aplicate elevilor, părinților, altor factori interesați/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - CA - responsabili comisii metodice |
- permanent |
- calitatea procedurilor
- feedback-ul elevilor și al altor factori interesați interni sau externi |
- număr de dezbateri - număr de proceduri - număr de chestionare |
11. |
C. Managementul calității (criteriul d) 1. Evaluarea corpului profesoral - creșterea calității corpului profesional prin aplicarea unei evaluări reale/eficiente a acestora * evaluarea cadrelor didactice conform legislației în vigoare |
- Asistențe la ore în vederea evaluării continue a cadrelor didactice - Evaluarea cadrelor didactice prin prisma progresului în dezvoltarea profesională (perfecționare și formare continuă) - Aplicarea procedurii de evaluare anuală a cadrelor didactice conform legislației în vigoare |
- discuții pe marginea orelor asistate/resurse proprii - discuții în ședințele comisiilor metodice privind activitatea de formare/perfecționare continuă/resurse proprii - dezbateri în comisiile metodice și în CA pentru acordarea calificativelor anuale/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - CA - responsabili comisii metodice |
- permanent
- septembrie 2018 |
- calitatea orelor observate - calitatea procedurilor de evaluare |
- numărul de ore observate - numărul de proceduri |
12. |
C. Managementul calității (criteriul e) 1. Optimizarea accesului la resursele educaționale - asigurarea calității procesului instructiv-educativ prin optimizarea accesului la resursele educaționale * asigurarea permanentă a accesului elevilor la resursele educaționale ale școlii (manuale, auxiliare curriculare, fondul de carte, tehnologie informatică, internet, servicii de orientare și consiliere asigurarea permanentă a accesului cadrelor didactice * asigurarea permanentă a accesului cadrelor didactice la baza materială a școlii * elaborarea planurilor educaționale individuale pentru elevii cu CES |
- Distribuirea manualelor și a auxiliarelor curriculare - Întocmirea fișelor de bibliotecă - Planificarea orelor cu accesul tuturor elevilor la dotarea școlii (PC, Internet, module tehnice etc.) - Întocmirea graficului de consiliere individuală și planificarea activității consilierului școlar la orele de dirigenție - Asigurarea accesului cadrelor didactice la baza materială - Identificarea elevilor CES de către profesorii de specialitate - Elaborarea planurilor educaționale individuale pentru elevii cu CES |
- fișe de bibliotecă/resurse proprii - orarul școlii/resurse proprii - proceduri operaționale/resurse proprii - rapoarte semestriale și raport anual la nivelul de comisii și la nivel de unitate/resurse proprii
- chestionare aplicate elevilor și cadrelor didactice privind accesul la baza materială a școlii/resurse proprii - chestionarea aplicate elevilor cu CES/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabili comisii de specialitate
- diriginții - consilierul școlar - profesorii de specialitate |
- permanent |
- calitatea procedurilor - calitatea documentelor întocmite - calitatea procesului instructiv educativ a tuturor elevilor (inclusiv cu CES( prin prisma accesului la resursele educaționale ale școlii |
- număr de fișe de bibliotecă - orarul școlii - număr de proceduri operaționale - număr de documente întocmite |
13. |
C. Managementul calității (criteriul f) 1. Constituirea și actualizarea bazei de date - actualizarea permanentă a bazei de date a școlii * actualizarea permanentă a bazei de date a școlii cuprinzând date și informații necesare funcționării și dezvoltării unității de învățământ și date referitoare la rezultatele autoevaluării |
- Prezentarea în CP a rapoartelor anuale și semestriale de activitate - Prezentarea în CP a raportului de activitate privind autoevaluarea - Raportarea periodica a CEAC în CA - Respectarea termenelor privind transmiterea în timp util a raportărilor la nic=vel județean *ISJ MH) și la nivel național *MEN)
|
- rapoarte scrise/resurse proprii - chestionare aplicate de CEAC personalului implicat în activitate/ resurse proprii - procedură privind actualizarea permanentă a bazei de date a școlii/ resurse proprii - focus grup cu grupul de responsabili privind necesitatea actualizării bazei de date necesară autoevaluării, monitorizării și evaluării externe a calității/resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabilii de comisii de specialitate - serviciul secretariat |
- permanent |
- calitatea rapoartelor scrise - calitatea chestionarelor - calitatea procedurilor |
- număr de rapoarte scrise - număr de chestionare aplicate - număr de proceduri |
14. |
C. Managementul calității (criteriul g) 1. Asigurarea accesului la informație al persoanelor și instituțiilor interesate - creșterea prestigiului școlii prin asigurarea accesului la informație al persoanelor și instituțiilor interesate * prezentarea ofertei educaționale a școlii (parteneriate cu școli, universități, comitetul de părinți, CCD, Biblioteca Județeană etc. și participarea la evenimente de tip Târg de Ofertă, Porți deschise etc.) |
- Prezentarea ofertei educaționale a școlii (parteneriate cu școli, universități, comitetul de părinți, CCD, Biblioteca Județeană etc.) - Mediatizarea în presă locală a evenimentelor de tip Târg de Ofertă, Porți deschise etc. |
- întâlniri cu factorii interesați de oferta educațională a școlii / resurse proprii - focus grup cu reprezentanții instituțiilor cu care sunt semnate protocoale de colaborare/ resurse proprii - chestionarea aplicate beneficiarilor indirecți/ resurse proprii |
- conducerea școlii - membrii CEAC - responsabilii comisiilor metodice
|
- permanent |
- calitatea proceselor verbale de la întruniri - calitatea chestionarelor |
- număr de procese verbale - număr de chestionare |
15. |
C. Managementul calității (criteriul h) 1. Funcționarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calității - îmbunătățirea calității funcționării structurilor responsabile cu evaluarea internă a calității * asigurarea condițiilor optime de desfășurare a activității membrilor CEAC, a accesului la documentele informative ale școlii și a materialelor consumabile necesare desfășurării activității |
- Asigurarea condițiilor optime de desfășurarea a activității membrilor CEAC - Asigurarea accesului la documentele informative ale școlii, asigurarea materialelor consumabile necesare desfășurării activității - Aplicarea de chestionare - Întocmirea documentelor necesare CEAC și revizuirea permanentă a acestora (dacă este cazul) - Asigurarea fluxului informațional privind activitatea desfășurată de CEAC |
- dezbateri cu membrii CEAC și beneficiarii direcți sau indirecți/resurse proprii - întruniri/ședințe de lucru/resurse proprii - chestionare aplicate în vederea stabilirii modului de eficientizare a activității CEAC/ resurse proprii |
- conducerea școlii - CA - membrii CEAC - responsabilii de comisii metodice |
- permanent |
- calitatea documentelor întocmite - calitatea chestionarelor - feedback-ul chestionarelor aplicate |
- număr de documente întocmite - număr de chestionare aplicate |