Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

AUTONOMIA INSTITUȚIILOR EDUCAȚIONALE ȘI IMPLICAȚIILE EI ASUPRA POLITICILOR CALITĂȚII. ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS

 

 

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 16-22 martie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: AUTONOMIA INSTITUȚIILOR EDUCAȚIONALE ȘI IMPLICAȚIILE EI ASUPRA POLITICILOR CALITĂȚII. ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Bocai Sorina Adelina):

Bună ziua!

Participarea la seminarul de schimb de bune practici privind autonomia instituțiilor educaționale și învățământul românesc în contextul pandemiei de coronavirus este genul de activitate purtătoare de valoare, în sensul că ne-a oferit nouă, participanților, posibilitatea împărtășirii experiențelor, problemelor cu care ne confruntăm, a soluțiilor identificate, a tehnicilor de lucru și a modalităților/planurilor  de intervenție în cazuri concrete.

-   (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-     (Participant, Bocai Sorina Adelina):

Toate temele abordate în cadrul seminarului sunt de actualitate, venind în sprijinul cadrelor didactice.

Dintre aceste teme, aș aminti capacitatea de adaptare a școlilor la nevoile elevilor, precum și orientarea către modalități și canale de comunicare mai puțin utilizate până acum în mediul rural în scopul continuării învățării și al consilierii elevilor.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!