Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

AUTONOMIA INSTITUȚIILOR EDUCAȚIONALE ȘI IMPLICAȚIILE EI ASUPRA POLITICILOR CALITĂȚII. ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 16-22 martie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: AUTONOMIA INSTITUȚIILOR EDUCAȚIONALE ȘI IMPLICAȚIILE EI ASUPRA POLITICILOR CALITĂȚII. ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (Participant, Stelea Oana Maria):  Consider că este o oportunitate de a socializa, de a coopera si colabora cu colegii, de a afla lucruri noi si interesante, de a cunoaște situații noi si modul practic de rezolvare a acestora.

De asemenea este o bună oportunitate să aflăm informații noi legate de derularea proiectului si sa ne exprimam opiniile liber în funcție de experiența fiecaruia, să învătăm  unii de la ceilalti, sa ne adaptam in permanenta  cerintelor actuale.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (Participant, Stelea Oana Maria): Consider ca masura calitatii educationale este data de implicarea tuturor actorilor educationali: elev-profesor-manager-comunitate. Fiecare decizie luata trebuie sa corespunda nevoilor elevilor, sa vina in sprijinul acestora, sa fie actuala, sa raspunda cerintelor unei societati aflata mereu in schimbare. O comunicare deschisa, directa si persuasiva va avea tot timpul rezultate pozitive.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!