Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):

Cursurile pe care le-am urmat m-au ajutat să-mi sistematizez informaţiile acumulate şi experienţele trăite.

         - (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):

Curriculumul – în sens foarte larg, este un proiect educativ care defineşte scopurile şi obiectivele unei acţiuni educative, căile, mijloacele şi activităţile utilizate pentru realizarea finalităţilor, metode şi instrumente de evaluare. Curriculumul conţine orice activitate educativă elaborată de şcoală şi dirijată spre un scop, care are loc în interiorul instituţiei sau în afara ei (UNESCO, 1975). Se referă la conţinuturile şcolare incluse în programele şcolare, la experienţele de învăţare ale elevilor trăite atât în şcoală (educaţia formală) cât şi în afara ei (educaţia informală şi nonformală).

În sens restrâns, curriculum-ul se referă la toate documentele curriculare ce includ sau fac referire la una din componentele curriculumului (finalităţi, conţinuturi, strategii, timp, evaluare).

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!