Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC
|
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Nume și Prenume):
...............................................Gureanu Alina Dorina
..... Realizez ca scoala romaneasca are un obiectiv bine definit de dezvoltare, si cu siguranta va avea grijă de sănătatea emoțională a copiilor nostri......................................................................................................................................................................................................................
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (Participant, Nume și Prenume):
................Gureanu Alina Dorina
......... Calitatea învăţământului este influenţată atât de mediul sociofamilial şi economic de provenienţă al elevului, nivelul de educaţie cât şi de factori care ţin exclusiv de şcoală (colectiv didactic, condiţii de învăţare, tip de şcoală frecventat etc.). Atunci cand scoala reuseste sa aduca elevul in pragul succesului educational, in ciuda factorilor externi negativi , putem discuta despre o interventie maxima a metodelor educative.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!