Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):
Cursurile pe care le-am urmat m-au ajutat să-mi sistematizez informaţiile acumulate şi experienţele trăite.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (Participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):
Noile tehnologii ale informaţiei şi comunicaţiilor schimbă perspectiva asupra practicii educaţionale, completând cadrul educaţional cu metodologii moderne de învăţare specifice societăţii informaţionale. E-learning-ul nu doreşte să înlocuiască sistemele educaţionale tradiţionale, ci să întărească procesul de învăţare. Adoptat în unitaţile de învăţământ, ca o alternativă la educaţia tradiţională, acesta a condus la formarea învăţământului la distanţă. În acelaşi timp, facilitează procesul de instruire continuă a membrilor unei comunităţi care adoptă o soluţie de e-learning. La nivelul organizaţiilor, sistemele de e-learning pot promova o învăţare colaborativă, optimizând procesul de învăţare organizaţională specific întreprinderilor moderne.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!