TEMPERAMENTUL ŞCOLARILOR – INFLUENŢE ASUPRA ÎNVĂŢĂRII
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 15-19 iunie aţi avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de informare, constientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul: TEMPERAMENTUL ŞCOLARILOR – INFLUENŢE ASUPRA ÎNVĂŢĂRII. Puteti sa ne prezentaţi pe scurt care este importanţa participarii Dvs la acest gen de activităţi?
- Participant, (Budihală Tatiana):
Este o oportunitate de a socializa cu, colegii, de a afla lucruri noi şi interesante prezentate dintr-o perspectivă nouă, de a cunoaşte situaţii noi şi modul practic de rezolvare al acestora.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (Participant, BudihalăTatiana):
Cadrele didactice trebuie să ia în consideraţie faptul că personalitatea este un sitem, că dinamica ei este fundamental influenţata de educaţie astfel încât unele trasături considerate negative pot fi correlate sau direcţionate pozitiv; de exemplu, colericii, datorită fortei sistemului nervos şi predominanţei excitaţiei, sunt capabili de iniţiatie îndrăsneţe şi pot deveni organizatori energici. De aceea, este importantă cunoaşterea particularităţilor temperamentale pentru activitatea didactica pentru ca educatorul să utilizeze pedagogia diferenţiată, să adapteze stilul de predare la diversitatea elevilor.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulţumim foarte mult!