TEMPERAMENTUL ȘCOLARILOR – INFLUENȚE ASUPRA ÎNVĂȚĂRII
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia sa participați la o noua activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de informare, conștientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul: TEMPERAMENTUL ȘCOLARILOR – INFLUENȚE ASUPRA ÎNVĂȚĂRII. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- Participant, (Manafu Monica Larisa):
.........Consider că este importantă participarea la acest gen de activități pentru că astfel putem să ne redescoperim, putem să facem noi constatări în legătură cu această tematică, putem să facem schimb de perspective, opinii să ne afirmăm punctul de vedere și să ne facem înțeleși în legătură cu abordarea aleasă.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
(Participant, Manafu Monica Larisa):
……..Este foarte important să cunoaștem în profunzime temperamentele copiilor cu care lucrăm, putând astfel să îi ajutăm pe cel flegmatic să nu mai fie indiferent în ceea ce face, să se mulțumească numai cu ce crede el că trebuie să știe, ci să exploreze și alte activități. Pe cel melancolic , îl ajutăm să își dezvolte mai departe talentul artistic în activități cultural-literare unde simțul estetic este preponderent exploatat, iar pe cel coleric să-și recunoască și să-și analizeze propriile greșeli, fără a mai continua să se considere un lider care știe tot. Indiferent de temperamentul lor, copiii trebuie să fie încurajați să dezvolte ceea ce au bun în ei , atât cat este, decât să îi apostrofăm în permanență cu ceea ce fac greșit.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!