AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Bună ziua. În perioada 15-19 Iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI.
- Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?
- (participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN)
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
Consider ca este o oportunitate de a socializa mai mult cu colegii, de a afla lucuri noi si interesante, prezentate dintr-o perspectiva nou, de a cunoaste situații noi și modul practic de rezolvare a acestora. De asemenea avem posibilitatea sa intram in contact cu profesori noi sis a aflam si parerile acestora despre anumite subiecte.
(participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN):
Profesorul a avut şi va avea în continuare un rol esenţial în formarea elevului, în desăvârşirea personalităţii acestuia. Dacă în trecut, dascălul decidea totul cu privire la procesul instructiv-educativ, acum el trebuie să devină doar un liant în formarea elevului, un suport pentru dezvoltarea autonomiei şi pentru formarea în spiritul responsabilităţii şi culturii civice, dar fara a renunta la personalitatea proprie si la valorile invatamantului romanesc.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!