ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR

-         (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Manafu Monica Larisa):

   Rolul profesorului este deosebit de important în formarea conștiinței la elevi pentru că așa cum știm, școala este a doua casă, iar noi suntem formatori ai unor personalități în devenire. De aceea, rolul meu este semnificativ în dezvoltarea laturii educative, morale a fiecărui lucru, să îi fac să înțeleagă faptul că trebuie să ajutăm, să oferim încredere, bunătate, iubire, înțelegere față de semenii noștri, să dăm dovadă de buni cetățeni, să avem un comportament adecvat atât la școală, cât și în afara ei.

-  Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

(participant, Manafu Monica Larisa):.

Eu cred că formarea personalității elevului este influențata de conștiință, dar ea nu este totul, aceata modelandu-se în timp după anumiți factori care nu țin neapărat de structura internă. Aceștia pot fi de natură externă și pot influența la un moment dat personalitatea elevului: factori socială sau decizii ale îndrumătorului, profesorului sau părintelui/ celui apropiat.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!