ÎNVĂȚAREA - O PROVOCARE A PROFESORULUI CONTEMPORAN. MODALITĂȚI OPTIME DE COMUNICARE ÎN CLASA SECOLULUI XX
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Bună ziua. În perioada 13-17 Iulie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ÎNVĂȚAREA - O PROVOCARE A PROFESORULUI CONTEMPORAN. MODALITĂȚI OPTIME DE COMUNICARE ÎN CLASA SECOLULUI XX
- Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?
-(participant, Spînu Daniela Mariana):
Consider că am învățat multe și imi vor fi deosebit de utile pentru perioada care va urma, deoarece avem nevoie uneori de o privire din exterior pentru a conştientiza importanţa şi influenţa foarte mare pe care o avem asupra tinerilor. Această participare poate fi şi o motivaţie puternică pentru a ne perfecţiona, pentru a evolua , pentru a ne simţi importanţi prin ceea ce facem în activitatea didactică și toate acestea învățând din experiența colegilor noștri.
(Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
-(participant, Spînu Daniela Mariana):
Toţiactoriieducaţiei învață,se schimbă, se transformă. De aici rezultă că şi profesorii învaţă permanent, precum şi managerii şcolari şi părinţiişi toţi ceilalţi membriiaicomunităţii.Strategiile învăţăriitrebuieastfeladaptate încâtsă corespundă diversităţii şi nenumăratelor stiluri de învăţare şi dezvoltare, fireşti ale copiilor .
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!