ÎNVĂȚAREA - O PROVOCARE A PROFESORULUI CONTEMPORAN. MODALITĂȚI OPTIME DE COMUNICARE ÎN CLASA SECOLULUI XX

-            (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Bună ziua. În perioada 13-17 Iulie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ÎNVĂȚAREA - O PROVOCARE A PROFESORULUI CONTEMPORAN. MODALITĂȚI OPTIME DE COMUNICARE ÎN CLASA SECOLULUI XX

-             Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-     (participant, Trincuci Marieta Anca)

Competențele profesionale trebuie dublate de cele transversale, curriculumul nu mai e centrat pe disciplină, ci pe elev. O articulare optimă a tuturor operațiilor pe care le presupune procesul educativ se poate face ținând pasul cu tehnologia. Metode noi, pe care teoretic le știam, le-am aplicat în această perioadă.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, Trincuci Marieta Anca):

Să fii dascăl, cu adevărat, înseamnă să te consumi încetul cu încetul pe tine pentru a crește și a lumina puiul de om care deschide brațe către lume, care încearcă firav să pătrundă în tainele cunoașterii.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!