Bază de date online cu bune practici pentru educație incluzivă de calitate
Proprietăţi ale integralei şi ale funcţiilor integrabile
,,Şcoala să nu fie nimic altceva, decât ateliere pline de activitate. Numai astfel vor putea să probeze toţi, în propria lor practică, adevărul că: învăţând pe alţii ne învăţăm pe noi înşine.“ – John Amos
Metode moderne utilizate în interacțiunea educațională:
Brainstormingul (sau asaltul de idei). Etimologic, cuvântul brainstorming provine din limba engleză și înseamnă „furtună în creier”, aflux de idei, asalt de idei. Principiul după care se ghidează este cantitatea generează calitatea. Conform acestui principiu, pentru a ajunge la idei viabile și inedite este necesară o productivitate creativă cât mai mare. Pentru derularea optimă a acestei metode se pot parcurge următoarele etape:
• Alegerea temei și a sarcinii de lucru pentru grupuri de minim 3-6 persoane;
• Solicitarea într-un mod cât mai rapid,în fraze scurte și concrete, fără cenzură, a tuturor ideilor – chiar trăsnite, neobișnuite, fanteziste, așa cum vin ele în minte legate de rezolvarea de situații – problemă conturate. Se pot face asociații în legătură cu afirmațiile celorlalți, se pot prelua, completa sau transforma ideile din grup. Nu se vor admite referirile critice sub nici un motiv. Nimeni nu are voie să facă observații negative.
Matematica -clasa a VII-a