- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- MESAJ-PROTEST
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- MESAJ-PROTEST
MESAJ-PROTEST
20 Noi 2019 22:33 #260
de gj.brujan.loredana
Postări:
2
Ai primit o mulțumire:
Gen:
Necunoscut
Data nașterii:
Necunoscut
- gj.brujan.loredana
- Autor Subiect
- Deconectat
MESAJ-PROTEST was created by gj.brujan.loredana
MESAJ-PROTEST
“obiectivele nu sunt operationalizate
nu exista CAT, ci CARE si aici avem in vedere conditia minim acceptata pentru a verifica cand este realizat obiectivul (am exemplificat la curs)”
Acesta este mesajul pe care doamna profesor Enache Roxana l-a ataşat notei 5 (cinci) pe care am primit-o în urma “evaluării” aplicaţiei cu numarul 5 pe care am realizat-o după ce am studiat “cursul” de 6 pagini propus de dumneaei…
Din mesaj am înţeles că prima parte a aplicaţiei a fost fără cusur şi, în consecinţă, am primit 5 puncte!
A doua parte a aplicaţiei, pe care o să o prezint în continuare, a fost “apreciată” de către doamna formator şi am primit… 0 puncte!
În urma autoevalurii pe care am realizat-o studiind şi alt curs (M.N.), consider că obiectivele elaborate după tehnica lui Gilbert De Landsheere sunt operaţionale şi că exista şi CÂT, nu doar CARE!
Menţionez că nu nota are relevanţă pentru mine, ci atitudinea lipsită de respect pentru munca depusă!
0 puncte?!
Rezolvarea sarcinii numărul 2 (Aplicaţia 5):
“obiectivele nu sunt operationalizate
nu exista CAT, ci CARE si aici avem in vedere conditia minim acceptata pentru a verifica cand este realizat obiectivul (am exemplificat la curs)”
Acesta este mesajul pe care doamna profesor Enache Roxana l-a ataşat notei 5 (cinci) pe care am primit-o în urma “evaluării” aplicaţiei cu numarul 5 pe care am realizat-o după ce am studiat “cursul” de 6 pagini propus de dumneaei…
Din mesaj am înţeles că prima parte a aplicaţiei a fost fără cusur şi, în consecinţă, am primit 5 puncte!
A doua parte a aplicaţiei, pe care o să o prezint în continuare, a fost “apreciată” de către doamna formator şi am primit… 0 puncte!
În urma autoevalurii pe care am realizat-o studiind şi alt curs (M.N.), consider că obiectivele elaborate după tehnica lui Gilbert De Landsheere sunt operaţionale şi că exista şi CÂT, nu doar CARE!
Menţionez că nu nota are relevanţă pentru mine, ci atitudinea lipsită de respect pentru munca depusă!
0 puncte?!
Rezolvarea sarcinii numărul 2 (Aplicaţia 5):
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.