Testimonial privind sesiunea de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului QualForm, pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate cu titul:

ABILITĂȚI EDUCAȚINALE IMPLICATE ÎN ACTIVITĂȚILE DE TIMP LIBER LA ȘCOLARI ȘI PREȘCOLARI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 22-24aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de informare, constientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul:ABILITĂȚI EDUCAȚIONALE IMPLICATE ÎN ACTIVITĂȚILE DE TIMP LIBER LA ȘCOLARI ȘI PREȘCOLARI.Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-      Participant, (Pungă Alina Roxana):

Participarea mea la activitatea din cadrul proiectului Qualform din perioada 22-24 aprilie a fost o oportunitate de actualizare și dezvoltare a competențelor , inclusiv dobândirea de noi competențe, ținând cont de evoluția nevoilor de educație, precum și de exigențele privind adaptarea competențelor la schimbările din structurile/procesele de educație.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-       (Participant, Pungă Alina Roxana) Este important să învățăm să fim creativi și inovativi în tot ce are legătură cu predarea-învățarea-evaluarea.

-       (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL

-                        (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 22-24 aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-         (participant, Teodorescu Adelina ):

Anxietatea este o problemă actuală întâlnită des în rândul elevilor. Este după părerea mea foarte greu de gestionat. Faptul că am avut ocazia să particip la acest curs pe mine m-a ajutat. Am identificat câteva tehnici precum comunicarea, observarea care să mă ajute să înțeleg cum să îi pot ajuta pe elevii care se confruntă cu această situație

-  Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, Teodorescu Adelina ):

Este o temă de actualitate, interesantă, ce vine în sprijinul nostru și al elevilor.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI


-    
(Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-     Neamțu Corina -Mihaela

         Participarea la această activitate a creat o oportunitate de a socializa cu colegii, dar în același timp am avut posibilitatea de a cunoaște lucruri noi și interesante, prezentate într-o perspectivă nouă, pe care le putem adapta și noi în cadrul activităților noastre.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         Neamțu Corina-Mihaela:

Tema abordată m-a ajutat mult în proiectarea și implementarea întregii activități pe care am desfășurat-o la clasă , dar mai ales în evaluarea cunoștințelor dobândite de elevi. Cu această ocazie am descoperit foarte multe lucruri noi care se pot adapta și în învățământul primar

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):

Cursurile pe care le-am urmat m-au ajutat să-mi sistematizez informaţiile acumulate şi experienţele trăite.

         - (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, Brujan-Marinescu Loredana-Isabela):

Curriculumul – în sens foarte larg, este un proiect educativ care defineşte scopurile şi obiectivele unei acţiuni educative, căile, mijloacele şi activităţile utilizate pentru realizarea finalităţilor, metode şi instrumente de evaluare. Curriculumul conţine orice activitate educativă elaborată de şcoală şi dirijată spre un scop, care are loc în interiorul instituţiei sau în afara ei (UNESCO, 1975). Se referă la conţinuturile şcolare incluse în programele şcolare, la experienţele de învăţare ale elevilor trăite atât în şcoală (educaţia formală) cât şi în afara ei (educaţia informală şi nonformală).

În sens restrâns, curriculum-ul se referă la toate documentele curriculare ce includ sau fac referire la una din componentele curriculumului (finalităţi, conţinuturi, strategii, timp, evaluare).

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-     (participant, Gureanu Alina Dorina)

Pentru a progresa,  am invatat sa-mi fac evaluari periodice. Astfel, imi pot forma o idee despre cat am crescut pe unele parti si ce mai este de facut pentru restul si pentru a obtine cele mai bune rezultate posibile

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, Gureanu Alina Dorina):

Autoevaluarea iti permite sa dobandesti succesul pe plan personal dar sunt momente in care este nevoie de flexibilitate pentru a a raspunde nevoilor grupului tinta precum si evolutiilor ulterioare

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!