Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (Participant- Rădescu Cristiana):
Foarte interesantă si utilă această sesiune de mentorat deoarece mi-a dat posibilitatea să îmi exprim ideile și să le împărtășesc cu alți colegi, să discut cu profesioniști în domeniu, lucru care m-a ajutat să îmi perfecționez proiectarea, implementarea și evaluare curriculumului la clasă adaptat colectivului meu de elevi.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (Participant- Rădescu Cristiana):
Tema abordată în cadrul acestui mentorat didactic și coaching cognitiv mi s-a părut foarte interesantă și de actualitate deoarece am învățat din experiența altora, am aflat cât de important este să lucrezi în echipă, să îmbini elementul de noutate cu tradiționalul, să-ți perfecționezi tehnicile și metodele de comunicare atât cu elevii cât și cu colegii, acumularea unor experiente de proiectare, de predare și evaluare, a unor experiențe de aprofundare a cunoșțintelor specifice domeniului și nu în ultimul rând inițierea unor studii de cercetare și de investigare a fenomenului pedagogic sau a specificului psihologic.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA ȘI EVALUAREA CURRICULUMULUI EDUCAȚIONAL. AUTOEVALUAREA RAPORTATĂ LA VALORILE GRUPULUI ȘI LA PROPRIILE AȘTEPTĂRI. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (Prof. Cătuțoiu Oana-Letiția)
Consider că, participarea la acest gen de activități îmi oferă posibilitatea de a colabora și de a socializa cu colegii. Mai mult, aceste ativități reprezintă un mijloc de dezvoltate pe plan profesional și personal, ce permit dobândirea de cunoștințe și competențe noi.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (Prof. Cătuțoiu Oana-Letiția):
În opinia mea, tema abordată este interesantă și semnificativă. Demersul de autoevaluare este util pentru ceea ce înseamnă atât rezultate concrete, cât și obiective de dezvoltare și profil motivațional.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL
|
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 22-24aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamentalcu titlul:CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant,Tuţă Livia):
A fost o oportunitate de a socializa cu colegii,de a afla lucruri noi si interesante,prezentate dintr-o alta perspectiva.Am aflat informatii noi despre derularea proiectului si ne-am pututu exprima liber opiniile.
- Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (participant Tuţă Livia):
Tema abordata este de actualitate deoarece din pacate,anxietatea este din ce in ce mai des intalnita in randul tinerilor.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
Testimonial privind sesiunea de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurată în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:
CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 22-24aprilie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamentalcu titlul:CADRUL DIDACTIC ȘI ELEVII – GESTIONAREA ANXIETĂȚII ȘI MENȚINEREA ECHILIBRULUI FUNCȚIONAL ȘI EMOȚIONAL. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Pungă Alina Roxana):
Acest gen de activități reprezintă o oportunitate de a cunoaște mai bine colegii prin modul liber de exprimare a propriilor idei în funcție de experiența fiecăruia, de a învăța lucruri noi și foarte interesante.
- Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (participant, Punga Alina Roxana):
Tema abordata a fost interesanta, rar intalnita, personal, la cursuri. Ce frumos ar fi daca si in invatamant s-ar organiza activitati de team building, pentru ca teoretic ele isi dovedesc eficienta in orice domeniu de activitate.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
Testimonial privind sesiunea de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului QualForm, pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate cu titul:
ȘCOLARUL ÎNTRE INDIVIDUALISM ȘI MODELELE SOCIALE
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 16-22 martie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de informare, constientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul: ȘCOLARUL ÎNTRE INDIVIDUALISM ȘI MODELELE SOCIALE. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Păunescu Florentina): Globalizarea economiei si dezvoltarea rapida a noilor tehnologii au intensificat competitia si au sporit ritmul schimbarii. Pentru a putea supravietui in acest mediu global competitiv si pentru a face fata noilor provocari, consider ca aceste sesiuni de informare din cadrul proiectului reprezinta o oportunitate de a socializa cu colegii, de a afla lucruri noi, interesante, prezentate intr-o perspectiva noua, de a cunoaste sitatii noi si modul practic de rezolvare al acestora.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (participant, Păunescu Florentina): Ce mi-a placut foarte mult au fost noile abordari referitoae la lectiile online desfasurate cu elevii.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!