Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC

 


-    
(Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 22-24 aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (Participant, Teodorescu Adelina):

Consider că astăzi suntem invadați de tehnici și metode care vin să înlocuiască învățâmântul clasic. Personal simt că este nevoie de alternative la învătâmântul clasic, deoarece societatea este în schimbare, mentalitatea este în schimbare , elevii își doresc lecții atractive, nu clasice. Acest curs m-a ajutat să înțeleg care sunt acele alternative care se pot aplica cu ușurință în școli, cum le alegem, cum le aplicăm, care sunt avantajele/dezavantajele.

-   (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (Participant, Teodorescu Adelina):

Tema abordată a fost interesant și de actualitate.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC

 

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 22-24 aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despreSeminarul de schimb de bune practicicu titlul:ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (Participant Punga Alina Roxana):

Cred că, a fost o oportunitate prin care am putut socializa cu colegii, am aflat lucruri noi și interesante, prezentate dintr-o perspectivă nouă, de a cunoaște situații noi și modul practic de rezolvare a acestora. De asemenea este o bună oportunitate de a afla informații noi legate de derularea proiectului și să ne exprimăm opiniile liber în funcție de experiența fiecăruia.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (Participant, Punga Alina Roxana):

În contextul provocărilor educației moderne dar și al fluxului mare de informații, formarea continuă nu reprezintă doar o necesitate ci și o obligație în aceelași timp, pentru a putea derula activități educaționale eficiente.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC

 

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 22-24 aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul:ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC.Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (Participant,Tuţă Livia):

Participarea a  fost o oportunitate deoarece ne-am putut exprima liber opiniile in functie de experienta fiecaruia.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (Participant, Tuţă Livia):

Tema abordata este de actualitate deoarece metodele alternative vizavi metode moderne sunt puse in discutie tot mai des fiind folosite alternativ de catre cadrele didactice.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16 aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (Prof.Cătuțoiu Oana-Letiția):

Din punctul meu de vedere, aceste activități sunt o oportunitate de a afla informații valoroase cu privire la domeniile de interes ale angajatorilor prezentate dintr-o perspectivă nouă. Totodată, se oferă oportunitatea exprimării libere, colaborării astfel încât să existe un impact direct asupra performanței individuale și a echipei, care este vizibil semnificativ în urma participării la astfel de activități.

-   (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan  Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Prof.Cătuțoiu Oana-Letiția):

În opinia mea, tema abordată este de actualitate, fiind nevoie de o aprofundare și dezvoltare a problematicii sistemului de învățământ din perspectiva tendințelor și progreselor înregistrate în teoria și practica educațională. Trebuie să existe un echilibru între principiile de calitate, eficacitate, diversitate și echitate, iar ca și obiectiv, elevul  trebuie repus în centrul activității educaționale.

 

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

Testimonial privind seminarul de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate  desfășurat în cadrul proiectului QualForm, cu titlul:

REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC

 

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 13-16aprilie  ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba desprecu titlul:REFORMA SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT BAZATĂ PE PRINCIPIILE PIEȚEI - CHEIA CREȘTERII STANDARDELOR EDUCAȚIONALE. ALTERNATIVE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL CLASIC.Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-         (Participant Rădescu Cristiana):

 Am participat cu interes la Seminarul de schimb de bune practici, unde au fost puse în discuție teme interesante, din care am învățat că profesorul trebuie să fie un profesionist în domeniul său, competent în materie de disciplina predată, care trebuie să cunoască ultimele evoluții, să-și adapteze și să-și actualizeze competențele, practicile pentru a facilita învățarea, să creeze contexte de învățare care corespund particularităților fiecărui elev, astfel încât să permită acestuia să își construiască identitatea și să își dezvolte competențele în cel mai eficient mod posibil.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Participant: Rădescu Cristiana):

Tematica abordată a fost interesantă, dezbaterea a fost utilă deoarece ne-am putut exprima liber ideile și ne-am împărtășit idei utile din experiența noastră didactică.

 

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!