AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI

-            (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Bună ziua. În perioada 15-19 Iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI.

-             Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-            (participant, TOMESCU GABRIELA)

-            Participarea la acest proiect consider ca este benefica. M-a ajutat sa fiu din nou implicata in propria formare, să descopăr lucruri noi.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (participant, TOMESCU GABRIELA):

-Tema este una actuala,relatia elev-profesor in zilele noastre este pusa la grele încercări.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie  ați avut ocazia să participați la o nouă activitate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-         (Participant, Avram Rodica Mihaela):

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

(Participant, Avram Rodica Mihaela)

 Copiii sunt afectați de violenta verbala in fiecare zi, la scoală, pe strada si chiar acasă. De cele mai multe ori, violenta verbala precede violenta fizica. Intre ele exista o graniță care o data trecuta, determina o relație foarte periculoasa pe viitor. Este important sa se intervină rapid si sa fie sancționate ferm aceste comportamente violente, pentru ca ele sa nu devina o obișnuință. In acest caz, copilul violent ar trebui inclus într-un program de consiliere psihologica. Dirigintele ar putea stimula intervenția în astfel de cazuri a elevilor, ca si grup compact, unde puterea grupului este mai mare decât puterea unui individ, iar membrii grupului se susțin reciproc.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie  ați avut ocazia să participați la o nouă activitate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-         (Participant, Avram Rodica Mihaela):

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

(Participant, Avram Rodica Mihaela)

 Copiii sunt afectați de violenta verbala in fiecare zi, la scoală, pe strada si chiar acasă. De cele mai multe ori, violenta verbala precede violenta fizica. Intre ele exista o graniță care o data trecuta, determina o relație foarte periculoasa pe viitor. Este important sa se intervină rapid si sa fie sancționate ferm aceste comportamente violente, pentru ca ele sa nu devina o obișnuință. In acest caz, copilul violent ar trebui inclus într-un program de consiliere psihologica. Dirigintele ar putea stimula intervenția în astfel de cazuri a elevilor, ca si grup compact, unde puterea grupului este mai mare decât puterea unui individ, iar membrii grupului se susțin reciproc.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

VIOLENŢA ÎN MEDIUL ŞCOLAR

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie  aţi avut ocazia să participaţi la o nouă activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: VIOLENŢA ÎN MEDIUL ŞCOLAR. Puteţi să ne prezentaţi pe scurt care este importanţa participarii Dvs la acest gen de activităţi?

-         (Participant, Budihală Tatiana):

O temă de actualitate pentru dezvoltarea cunoștințelor despre modalități de combatere și prevenire a violenței în vederea promovării non-violenței și a stopării fenomenului de violență sub orice formă.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Participant, Budihală Tatiana):

1. Identificarea tipurilor de violență.

2. Cunoașterea formelor de manifestare a violenței.

3. Promovarea activităților de mediere și soluționare pozitivă a conflictelor.

4. Îmbunătățirea capacității școlii de a se mobiliza și a mobiliza părinții și comunitatea locală pentru implicarea mai activă în rezolvarea actelor de violență și diminuarea cauzelor ce le declanșează.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulţumim foarte mult!

 

VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie  ați avut ocazia să participați la o nouă activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre Seminarul de schimb de bune practici cu titlul: VIOLENȚA ÎN MEDIUL ȘCOLAR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-         (Participant, Manafu Monica Larisa):

În mediul rural în care îmi desfășor activitatea cu elevii, în mare parte rromi, pot spune că violența și toate aspectele ce țin de acest factor sunt frecvente. Agresivitatea fizică și verbală sunt în rândul elevilor rromi deosebit de familiare, căci totul pornește din familiie acestora, de aceea prin aceste schimburi de experiență pot afla și alte metode de a aborda un act de violență în mediul școlar

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Participant, Manafu Monica  Larisa):

Tema abordată este deosebit de actuală prin specificitatea ei. Întâlnim la tot pasul acte și fapte reprobabile de care nu suntem tocmai mândri la elevii noștri.De aceea consider că reste eficient faptul că au fost făcute parteneriate cu poliția sau cu biserica în ideea de a ameliora toate aceste fapte reprobabile și care în timp s-au dovedit a fi eficiente.  Și ședințele cu părinții au înregistrat uneori un succes în acest sens.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!