MISIUNEA ȘI VIZIUNEA PERSONALĂ. OPTIMIZAREA GESTIONĂRII TIMPULUI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de informare, constientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul: MISIUNEA ȘI VIZIUNEA PERSONALĂ. OPTIMIZAREA GESTIONĂRII TIMPULUI. Puteți sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN):

Am aflat multe lucruri carora nu le dadeam mare importanta ca de exemplu:

-         sa determin cum anume sa folosesc timpul in momentul prezent;

-         sa fiu constient asupra timpului pe care il pot controla;

-         sa gestionez cat mai eficient timpul asupra caruia detin controlul;

-         sa folosesc timpul in maniera in care aleg.

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN):

-  O tema forte interesanta careia nu i se da o foarte mare importanta dar care avand in vedere faptul ca se spune că din totalul de rezultate pe care le producem într-o zi, 80% din acele rezultate sunt generate cu 20% din efortul nostrum iar restul de 80% din efortul nostru generază doar 20% din rezultate, ar trebui sa ne dea mai mult de gandit.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

MISIUNEA ȘI VIZIUNEA PERSONALĂ. OPTIMIZAREA GESTIONĂRII TIMPULUI

-     (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia sa participati la o noua activiate in cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de informare, constientizare si motivare a cadrelor didactice cu titlul: MISIUNEA ȘI VIZIUNEA PERSONALĂ. OPTIMIZAREA GESTIONĂRII TIMPULUI. Puteți sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?

-         (participant, TOMESCU GABRIELA):

-  (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-         (Participant, TOMESCU GABRIELA): Gestionarea timpului este o provocare a zilelor noastre. Consider ca fiind organizat si punand la punct un plan,se poate obtine o reusita mai mare in orice proiect inițiat.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR

-         (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Avram Rodica Mihaela):

-  Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (participant, Avram Rodica Mihaela):

Consider ca este o oportunitate de a socializa cu colegii, de a afla lucruri noi şi interesante, prezentate dintr-o perspectivă nouă, de a cunoaște situații noi și modul practic de rezolvare a acestora.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

 

ABILITĂŢILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR

-         (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie aţi avut ocazia să participaţi la o nouă activiate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic şi coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂŢILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteti sa ne prezentaţi pe scurt care este importanţa participarii Dvs la acest gen de activităţi?

-  (participant, Budihală Tatiana):

Este o temă interesantă, de actualitate ţinând cont că,  profesorii trebuie să fie informaţi referitor la diferite aspecte pe care meseria de educator  le include şi în special abilităţile pe care aceştia trebuie să le perfecţioneze permanent pentru a sprijini dezvoltarea elevilor.

-  Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

-  (participant, Budihală Tatiana):

Reuşita personală sau profesională este condiţionată, în mare parte de următoarele aspecte:

-         Inteligenţa emoţională – este reprezentată în primul rând prin autocunoaştere şi apoi prin empatie, capacitatea de a-l înţelege pe cel de lângă tine, de a fi atent la nevoile sale;

-         Educaţia – reprezintă setul de valori transmis în familie, şcoală, în grupul de prieteni sau absorbite prin intermediul inteligenţei emoţionale, individul autoevaluându-se şi identificând lipsurile pe care le are şi schimbările pe care trebuie să le facă; acest set de valori are un impact puternic asupra comportamentului şi implicit asupra celorlalţi şi a modului în care suntem văzuţi;

-         Umanitatea – atunci când luăm în considerare nevoile şi sentimentele celuilalt, suntem mai apreciaţi;

-         Personalitatea şi caracterul – două dimensiuni diferite, care însă conlucrează atunci când scot la iveală abilităţi sociale; în funcţie de calităţi/defecte şi felul în care le manifestăm suntem mai mult sau mai puţin apreciaţi de către ceilalţi;

-         Felul în care comunicăm - pentru a putea ajunge să comunicăm eficient, avem nevoie de un set de aptitudini care includ comunicarea verbală şi nonverbală, ascultarea atentă, capacitatea de a ne stăpâni stresul de moment şi de a înţelege emoţiile proprii şi ale celui cu care comunicăm.

 

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!

ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR

-         (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):  Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?

-  (participant, Manafu Monica Larisa):

   Rolul profesorului este deosebit de important în formarea conștiinței la elevi pentru că așa cum știm, școala este a doua casă, iar noi suntem formatori ai unor personalități în devenire. De aceea, rolul meu este semnificativ în dezvoltarea laturii educative, morale a fiecărui lucru, să îi fac să înțeleagă faptul că trebuie să ajutăm, să oferim încredere, bunătate, iubire, înțelegere față de semenii noștri, să dăm dovadă de buni cetățeni, să avem un comportament adecvat atât la școală, cât și în afara ei.

-  Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?

(participant, Manafu Monica Larisa):.

Eu cred că formarea personalității elevului este influențata de conștiință, dar ea nu este totul, aceata modelandu-se în timp după anumiți factori care nu țin neapărat de structura internă. Aceștia pot fi de natură externă și pot influența la un moment dat personalitatea elevului: factori socială sau decizii ale îndrumătorului, profesorului sau părintelui/ celui apropiat.

- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!