ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului QualForm. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Tănăsescu Alexandra-Manuela):
Este importantă participarea mea la acest gen de activități deoarece pot învăța cum să sprijin mai bine copiii din grădiniță în diverse situații.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
(participant, Tănăsescu Alexandra-Manuela):
Este o temă de care ar trebui să fie interesați toți practicienii si sa pună în aplicare învățămintele acesteia
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activiate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Tuță Marius Daniel):
Participarea la acest curs m-a ajutat să identific caracteristicile unui profesor bun.....
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (participant Tuță Marius Daniel: Mulți dintre noi ne amintim, inclusiv la vârsta maturității, de acei ”profesori buni” care ne-au marcat copilăria și adolescența. Poate ne vine greu să spunem ce anume îi făcea ”buni”, dar ei ne rămân pentru toată viața ca repere și sperăm să le regăsim calitățile și la profesorii copiilor noștri..
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Buna ziua. În perioada 15-19 iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activiate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: ABILITĂȚILE PRACTICIENILOR DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CARE SPRIJINĂ DEZVOLTAREA COPIILOR. Puteti sa ne prezentați pe scurt care este importanța participarii Dvs la acest gen de activități?
- (participant, Tuță Livia):
Participarea la acest curs m-a ajutat să identific caracteristicile unui profesor bun.......
- Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
- (participant Tuță Livia): Mulți dintre noi ne amintim, inclusiv la vârsta maturității, de acei ”profesori buni” care ne-au marcat copilăria și adolescența. Poate ne vine greu să spunem ce anume îi făcea ”buni”, dar ei ne rămân pentru toată viața ca repere și sperăm să le regăsim calitățile și la profesorii copiilor noștri..
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Bună ziua. În perioada 15-19 Iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI.
- Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?
- (participant, PILEA ANCA) :
- Este o oportunitate de a socializa și de a afla lucruri noi.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
Interesantă și bine structurată prezentarea.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!
AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Bună ziua. În perioada 15-19 Iunie ați avut ocazia să participați la o nouă activitate în cadrul proiectului Qualform. Este vorba despre o sesiune de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental cu titlul: AȘTEPTĂRILE ȘI CONFIRMAREA LOR ÎN RELAȚIA CADRU DIDACTIC-ELEV.ROLUL PROFESORULUI ÎN OBȚINEREA SUCCESULUI ELEVULUI.
- Puteți să ne prezentați pe scurt care este importanța participării Dvs la acest gen de activități?
- (participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN)
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel):Care este părerea Dvs referitor la tema abordată?
Consider ca este o oportunitate de a socializa mai mult cu colegii, de a afla lucuri noi si interesante, prezentate dintr-o perspectiva nou, de a cunoaste situații noi și modul practic de rezolvare a acestora. De asemenea avem posibilitatea sa intram in contact cu profesori noi sis a aflam si parerile acestora despre anumite subiecte.
(participant, DOBRESCU GHEORGHE SORIN):
Profesorul a avut şi va avea în continuare un rol esenţial în formarea elevului, în desăvârşirea personalităţii acestuia. Dacă în trecut, dascălul decidea totul cu privire la procesul instructiv-educativ, acum el trebuie să devină doar un liant în formarea elevului, un suport pentru dezvoltarea autonomiei şi pentru formarea în spiritul responsabilităţii şi culturii civice, dar fara a renunta la personalitatea proprie si la valorile invatamantului romanesc.
- (Expert media Conf.univ.dr. Gârdan Daniel): Vă mulțumim foarte mult!