Bază de date online cu resurse educaționale pentru susținerea educației incluzive de calitate

Puteți utiliza aceste comenzi rapide de la tastatură pentru a deschide, închide, naviga și finaliza mai rapid anumite sarcini specifice în spațiul desktop, inclusiv în meniul Start, bara de activități, Setări și multe altele.

În Windows 10, File Explorer include multe comenzi rapide de la tastatură pentru a vă ajuta să finalizați sarcinile puțin mai repede.

În continuare vă prezentăm o listă cu cele mai utile comenzi rapide pentru File Explorer.

Folosind tasta Windows combinată cu alte taste, puteți efectua multe activități utile, cum ar fi Setări de lansare, Explorare de fișiere, comanda Rulați, aplicații fixate în bara de activități sau puteți deschide funcții specifice, precum Narrator sau Lupa. 

De asemenea, puteți îndeplini sarcini precum controlul ferestrelor, desktop-urilor virtuale, preluarea de capturi de ecran, blocarea dispozitivului și multe altele.

În continuare se prezintă o listă cu cele mai comune comenzi rapide de la tastatură folosind tasta Windows.

privind organizarea si desfasurarea activitatilor suport pentru invatarea online

1.      Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea si aprobarea editiei sau, dupa caz, a reviziei in cadrul editiei procedurii operationale

Motive legate de atribuire

Atribuirile sunt percepții despre cauzele succesului și eșecului. Să presupunem că un elev obține o notă scăzută la un test și se întreabă ce a cauzat nota mică. Poate construi diverse explicații pentru acest fapt, să facă diverse atribuiri despre acest eșec. Poate că nu a studiat foarte mult, poate că testul în sine a fost dificil, poate a avut ghinion, poate că nu este destul de deștept. Fiecare explicație atribuie eșecul unui factor diferit. Explicațiile asupra cărora se opreşte elevul pot reflecta adevărul cu acuratețe sau nu. Ceea ce este important despre atribuiri este că acestea reflectă convingerile personale despre sursele sau cauzele de succes și eșec.

Ca atare, ele tind să afecteze motivația în diferite moduri, în funcție de natura atribuirii (Weiner, 2005).

Locus, stabilitate și controlabilitate