Proiectul POCU/73/6/6/107134 QualForm – Asigurarea CALităţii educației prin FORMare profesională continuă, asigură prin conținutul evenimentelor pe care le propune un flux valoros de idei și informații între experții din cadrul proiectului și participanții la activități.

Un exemplu concludent în acest sens îl reprezintă sesiunea de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate care a avut loc în data de 21 octombrie 2018, la sediul Școlii Gimnaziale Țânțăreni, localitatea  Țânțăreni. În cadrul acestei sesiuni s-a pus în discuție o temă extrem de actuală și utilă totodată atât pentru personalul din categoria managementului școlar cât și a cadrelor didactice active - STRATEGII DE AUTOCUNOAȘTERE ȘI DEZVOLTARE PERSONALĂ

Proiectul POCU/73/6/6/107134 QualForm – Asigurarea CALităţii educației prin FORMare profesională continuă, are drept obiective creșterea calității activității didactice și a celei manageriale în școlile defavorizate din cadrul regiunilor de implementare - județele Gorj și Dolj.

Acest deziderat este pus în practică cu ajutorul unei diversități de activități care au atât continuitate cât și frecvență constantă, fiind organizate sesiuni de informare, sesiuni de mentorat și coaching sau seminarii de schimb de bune practici.

În cadrul Seminarului de schimb de bune practici în asigurarea calității educației incluzive și în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate care a avut loc în cadrul proiectului în data de 16 septembrie 2018, la sediul Școlii Gimnaziale ”VOIEVOD LITOVOI” din Tîrgu Jiu, s-a pus în discuție tema - CE SUNT INDICATORII DE INCLUZIUNE SOCIALĂ?

Proiectul POCU/73/6/6/107134 QualForm – Asigurarea CALităţii educației prin FORMare profesională continuă, asigură implementarea unui cadru propice pentru dezvoltarea unor competențe și abilități cheie, necesare cadrelor didactice angrenate în activitatea didactică din cadrul școlilor defavorizate. Una dintre activitățile organizate lunar în cadrul proiectului se referă la sesiunile de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental, sesiuni care presupun atât desfășurarea unor activități de mentorat didactic cât și a unora asimilate coaching-ului cognitiv comportamental.

În cadrul Sesiunii de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental desfășurate în data de 16 septembrie 2018, la sediul Școlii Gimnaziale ”Voievod Litovoi din Tîrgu Jiu, s-au pus în discuție temele - COMPETENȚELE CHEIE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ, respectiv DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR DE LUCRU ÎN ECHIPĂ.

Proiectul POCU/73/6/6/107134 QualForm – Asigurarea CALităţii educației prin FORMare profesională continuă, își propune, prin intermediul activităților implementate și al evenimentelor organizate, ridicarea nivelului calitativ al activității didactice în școlile defavorizate din cadrul regiunilor de implementare - Dolj și respectiv Gorj.

Printre evenimentele organizate, se remarcă sesiunile de mentorat didactic și coaching cognitiv-comportamental, organizate într-o formă continuă pe toată durata de implementare a proiectului. Fiecare sesiune abordează o tematică diferită, care oferă posibilitatea participanților să se conecteze la informații de ultimă oră, utile pentru activitatea didactică sau cea de management educațional.

Proiectul POCU/73/6/6/107134 QualForm – Asigurarea CALităţii educației prin FORMare profesională continuă, are în vedere dezvoltarea nivelului calitativ al activității didactice în cadrul școlilor defavorizate din cadrul regiunilor de implementare. În cadrul proiectului se desfășoară o serie de activități sub forma mai multor tipuri de evenimente, printre care se remarcă și implementarea unei sesiuni de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare pentru atragerea și menținerea resurselor umane.

În data de 17 septembrie 2018, la sediul Inspectoratul Școlar Județean Dolj din Craiova, s-a realizat o nouă sesiune care a drept temă - GESTIONAREA ÎN MEDIUL ȘCOLAR A TULBURĂRILOR COPILĂRIEI CARE NECESITĂ CERINȚE EDUCAȚIONALE SPECIALE.