Bază de date online cu resurse pentru dezvoltarea unui management instituțional antreprenorial de calitate în școli defavorizate
MANAGEMENTUL RISCULUI
1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii
Nr. Crt. |
Elemente privind responsabilii / operaţiunea |
Numele și prenumele |
Funcţia
|
Data |
Semnătura
|
1.1. |
Elaborat |
|
Secretariat tehnic comisie SCMI |
|
|
1.2. |
Verificat |
|
Reprezentant compartiment management |
|
|
1.3. |
Avizat |
|
Președinte Comisie monitorizare |
|
|
1.4. |
Aprobat |
|
Director |
|
|
Sursa: http://htmi.com.my/management-training/
Sursa:http://hangul.ptu.jp/sub5.html
A fi manager are ȋn prim plan abilitatea de a conduce o echipă. Instituţiile, educaţionale, comerciale, politice, etc. sunt mediul care necesită munca de echipă, datorită obiectivelor şi scopurilor elaborate şi complexe, ţintind eficienţa şi performanţa, eficacitatea şi sustenanţa organizaţiei.
1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii
Nr. Crt. |
Elemente privind responsabilii / operaţiunea |
Numele și prenumele |
Funcţia
|
Data |
Semnătura
|
1.1. |
Elaborat |
|
Reprezentant compartiment management |
|
|
1.2. |
Verificat |
|
Reprezentant compartiment financiar-contabil |
|
|
1.3. |
Avizat |
|
Președinte Comisie monitorizare |
|
|
1.4. |
Aprobat |
|
Director |
|
|
Citește mai mult: Procedură de Sistem privind DELEGAREA ATRIBUȚIILOR
Sursa: https://thehubforstartups.com/tag/thought-leadership/
Pornind într-o explorare a domeniului leadership-ului, ca actiune de a conduce un grup de persoane sau o organizatie, o primă intrebare de auto – explorare este aceea despre cine suntem în calitate de lideri din perspectivă personală şi socială.
O reflecție despre cine sunteți ca lider include analizarea experiențelor care au alimentat convingerile pe care le dețineți despre conducere, autoritate și putere. Această reflecție poate ne poate înzestra cu autocunoaștere și inteligență emoțională pe măsură ce înţelegem că identitățile noastre de conducere sunt o construcție, că ele ne-au fost formate de către câteva instanţe importante din viaţa noastră:
- familiile noastre de origine,
- cultura
- societatea noastră.
Citește mai mult: MANAGEMENTUL ŞCOLAR CA TIP DE CONDUCERE TRANSFORMAŢIONAL
Cercetatorul care a consacrat conceptul de stres, Hans Selye, spunea că: „Stresul reprezintă un sindrom, o constelație de răspunsuri nespecifice, cu un caracter general adaptativ provocat de agresiunea agenților stresori asupra organismului”.
Citește mai mult: MANAGEMENTUL STRESULUI ȊN INSTITUŢIA ŞCOLARĂ