Bază de date online cu resurse pentru dezvoltarea unui management instituțional antreprenorial de calitate în școli defavorizate
Sursa: https://i.pinimg.com/originals/b9/40/d6/b940d635d5686bd15fa23dd864c154ba.jpg
Atunci cand suntem ȋn situaţia de a conduce un grup de oameni, este util să ne monitorizăm modalitatea de a-I percepe pe aceştia. Astfel, dacă un manager ar dori să ȋşi analizeze şi monitorizeze modul ȋn care ȋşi formează opiniile şi atitudinile faţă de oamenii pe care ȋi conduce, şi-ar pune un număr de ȋntrebări care să-I faciliteze ȋnţelegerea. Astfel:
- de câte ori ați simțit că știți care sunt atitudinile oamenilor?
- de câte ori ați interpretat o performanţă bună sau slabă a unui angajat ca fiind în legătură cu atitudinile sale? Presupuneți că au o performanţă bună din cauza atitudinilor bune (sau pozitive) și o muncă slabe din cauza atitudinilor slabe (sau negative)?
-prin urmare, credeți că atunci când aceştia își vor schimba atitudinea, vor lucra mai bine?
-ați criticat vreodată performanța de muncă nesatisfăcătoare a unui angajat, afirmând că motivul performanței sale slabe este atitudinea sa negativă și ați arătat că soluția rezolvării problemei de performanță este ca individul să-și schimbe atitudinea?
Citește mai mult: RECUNOAŞTEREA ŞI GESTIONAREA ATITUDINILOR ȊN ECHIPA DE LUCRU
1. DOMENIUL FUNCŢIONAL: CURRICULUM
Obiective:
1) Cunoaşterea şi aplicarea documentelor de politică educaţională şi a finalităţilor la nivel primar, gimnazial şi liceal;
2) Adecvarea ofertei educaţionale a şcolii la finalităţile formulate în Planul de dezvoltare instituţională 2016 - 2020, revizuite anual.
3) Aplicarea corespunzătoare a planurilor cadru şi a programelor şcolare în vigoase și creșterea calității procesului de predare-învățare-evaluare la nivelul fiecărei catedre
4) Analiza strategiilor de evaluare şi a concordanţei între evaluările elevilor şi cerinţele curriculum-ului naţional;
5) Elaborarea unor instrumente de evaluare a activităţii instituţiei, conform cerinţelor ARACIP;
6) Asigurarea calităţii procesului didactic (predare -învăţare-evaluare) pentru dezvoltarea competenţelor;
7) Stabilirea ofertei curriculare în funcţie de nevoile specifice comunităţii locale, personalizarea ofertei educaţionale la nivel instituţional.
1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii
Nr. Crt. |
Elemente privind responsabilii / operaţiunea |
Numele și prenumele |
Funcţia
|
Data |
Semnătura
|
1.1. |
Elaborat |
|
Secretariat tehnic comisie SCMI |
|
|
1.2. |
Verificat |
|
Reprezentant compartiment management |
|
|
1.3. |
Avizat |
|
Președinte Comisie monitorizare |
|
|
1.4. |
Aprobat |
|
Director |
|
|
Citește mai mult: Procedura operațională privind Instruirea în domeniul Situaţiilor de Urgenţă