Bază de date online cu resurse pentru dezvoltarea unui management instituțional antreprenorial de calitate în școli defavorizate
1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii
Nr. Crt. |
Elemente privind responsabilii / operaţiunea |
Numele și prenumele |
Funcţia
|
Data |
Semnătura
|
1.1. |
Elaborat |
|
Reprezentant compartiment management |
|
|
1.2. |
Verificat |
|
Reprezentant compartiment contabilitate |
|
|
1.3. |
Avizat |
|
Director adjunct |
|
|
1.4. |
Aprobat |
|
Director |
|
|
Citește mai mult: Procedură de Sistem privind SEMNALAREA NEREGULARITĂȚILOR
1. Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii
Nr. Crt. |
Elemente privind responsabilii / operaţiunea |
Numele și prenumele |
Funcţia
|
Data |
Semnătura
|
1.1. |
Elaborat |
|
Administrator patrimoniu |
|
|
1.2. |
Verificat |
|
Responsabil compartiment contabilitate |
|
|
1.3. |
Avizat |
|
Director adjunct |
|
|
1.4. |
Aprobat |
|
Director |
|
|
Citește mai mult: Procedură de Sistem privind IDENTIFICAREA ȘI MONITORIZAREA FUNCȚIILOR SENSIBILE
Pentru asigurarea securității și a siguranței elevilor în incinta și în perimetrul unității școlare
Cadrul legal:
· PROTOCOL 9647/08.07.2013 privind pregătirea în domeniul situației de urgență a copiilor, elevilor și studenților în învățământul național preuniversitar și superior semnat MAI – MEN
· Legea nr.29/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 35/2007 privind creșterea siguranței în unitățile de învățământ
· Legea nr. 35/2007 privind creșterea siguranței în unitățile de învățământ;
· Legea nr. 333/2003 – Republicată 2014, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;
· Legea nr. 61/1991- republicată 2014, pentru Sancționarea faptelor și încălcarea unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice;
· Ordonanța 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor;
· O.U.G. 99/2000 privind măsurile ce pot fi aplicate în perioadele cu temperaturi extreme pentru protecția pers. încadrate în muncă;
· Hotărârea 128/1994 privind unele măsuri pentru asigurarea condițiilor de dezvoltare fizică și morală a elevilor;
· Planul de pază al unității școlare
· Procedura operațională privind asigurarea securității
PRINCIPIUL CALITĂŢII: 1. Managementul calităţii Managementul calităţii asigură calitatea programelor de învăţare şi promovează îmbunătăţirea continuă printr-un proces riguros de autoevaluare. |
|||||||
PUNCTELE SLABE avute în vedere: Ø Necesitatea revizuirii Manualului calității Ø Nu toți membrii personalului au contribuţie în ceea ce priveşte managementul calităţii sau autoevaluarea Ø Procedura operațională privind plângerile și contestațiile necesită revizuire |
|||||||
Ținte |
Acțiuni necesare |
Rezultate măsurabile |
Responsabil pentru îndeplinirea acțiunilor |
Prioritatea acțiunii |
Termene și obiective intermediare |
Monitorizare și evaluare |
Costuri și alte resurse necesare |
Revizuirea Manualului Calității |
- Actualizarea datelor din manualul calității: date statistice privind unitatea școlară - Actualizarea componenței CEAC, a responsabilităților fiecărui membru - Actualizarea listei procedurilor |
Manual 100%revizuit Baza de date statistice la zi Regulament CEAC, atribuții membri actualizate Lista procedurilor
|
Director, dir. adj Membrii CEAC Responsabilii comisiilor metodice Coordonatorul pentru proiecte și programe educative |
1 |
Realizare baza de date statistice și includerea în manual a regulamentului de funcționare CEAC, Completarea Listei procedurilor și elaborare manualului
|
Baza de date utilă manualului și proceselor SCIM |
Hârtie, costuri de tipărire, legare, plastifiere coperți
|
Eficientizarea managementului calității |
- Implicarea membrilor personalului în asigurarea managementului calității - Monitorizarea atentă a procesului de autoevaluare la nivelul tuturor compartimentelor - Informări, dezbateri referitoare la documentele elaborate de membrii CEAC |
90% persoane implicate direct sau indirect în management 100% personal implicat în procesul de autoevaluare Minim 2 dezbateri/informări pe semestru privind documentele elaborate de CEAC |
Director, dir. adj Membrii CEAC Responsabilii comisiilor metodice Coordonatorul pentru proiecte și programe educative Responsabilii de compartimente |
1 |
Asigurarea managementului calității la nivelul tuturor compartimentelor Realizarea de rapoartelor autoevaluare și a rapoartelor de monitorizare eficient, conform cu realitatea Organizarea de informări/mese rotunde, dezbateri la nivel de școală, semestrial |
Raport de monitorizare și evaluare |
Hârtie, consumabile tipărire, multiplicare |
Revizuirea Procedurii operaționale privind plângerile și contestațiile |
- Analizarea legislației în vigoare privind plângerile și contestațiile - Revizuirea procedurii existente conform legislației - Informarea personalului unității școlare privind procedura revizuită |
Legislație analizată 1 Procedură revizuită |
Director, dir. adj Membrii CEAC Responsabilii de compartimente |
1 |
Analizarea legislației în vigoare la nivelul comisiilor metodice și a CEAC Elaborarea procedurii revizuite Activități de informare, prezentare a procedurii, introducerea acesteia în lista de proceduri |
Raport de monitorizare Procese verbale |
Hârtie, consumabile tipărire, multiplicare |
Comentarii: Se propune revizuire periodică |
Citește mai mult: PLAN DE ÎMBUNĂTĂȚIRE A CALITĂȚII EDUCAȚIEI
Trăsături de bază ale clasei și stilului de predare care pot contribui la îmbunătățirea funcționării școlare a copiilor și adolescenților cu ADHD.
Țineți cont de o distincție importantă între metodele de predare proactive și reactive
Multe dintre sugestii sunt exemple de predare proactivă și de comportament. Ele sunt în contrast cu abordarea reactivă obișnuită pe care o au mulți profesorii cu elevii ADHD.
O schimbare a situației într-o clasă sau a curriculum-ului sau a unui plan se face înainte de apariția oricărei probleme. Această abordare reduce probabilitatea apariției unor astfel de probleme în situații viitoare. Învățarea proactivă crește, de asemenea, probabilitatea ca în loc să apară o comportare adecvată și o scade pe cea de eroare sau esec școlar.