Bază de date online cu resurse educaționale pentru susținerea educației incluzive de calitate
Avizat,
DIRECTOR ........................
PROIECT DIDACTIC
pentru susţinere şi progres în învăţare a fiecărui copil aflat în risc de abandon şcolar şi, implicit, copiilor cu cerinţe educative speciale determinate de lipsa de motivaţie şi comportamente indezirabile
-pentru puberii cu rezultate şcolare scăzute şi absenteism mare
MOTIVAŢIE SCĂZUTĂ A ELEVILOR PENTRU ÎNVĂŢĂTURĂ ŞI DISCIPLINĂ
Grupul ţintă: Colectivul clasei X (..... de elevi) Școala .......................
Diagnoza
Grup cu un mare număr de elevi cu situaţie nesatisfăcătoare la învăţătură şi cu un comportament indezirabil.
Exemplu PIP: matematică
Program de intervenţie personalizat / individualizat (PIP)
Numele şi prenumele beneficiarului ……………………………………..
Data şi locul naşterii ………………………………………………………
Domiciliul …………………………………………………………………
Şcoala ……………………………………………………………
Echipa de lucru
Citește mai mult: Program de intervenţie personalizat / individualizat (PIP)
Exemplu de PIP:
Unitatea școlară........ Profesor: ........................................
An școlar: ...................
Plan de intervenție personalizat
I. Informații de bază
Numele elevului: ……………………..
Data nașterii : ………………………………...
Școala și clasa : ..................................
O educație incluzivă de calitate vizează atât creșterea calității educației, cât și participarea școlară a tuturor copiilor, în special cei proveniți din medii dezavantajate. Strategia educațională ce trebuie implementată la nivelul fiecărei școli trebuie să cuprindă intervenții centrate pe elev, care să oună accent pe prevenirea neșcolarizării, absenteismului, abandonului școlar și părăsirea timpurie a școlii, vizând totodată creșterea rezultatelor învățării.
pentru susţinere şi progres în învăţare a fiecărui copil aflat în risc de abandon şcolar şi, implicit, copiilor cu cerinţe educative speciale determinate de condiţia familială disfuncţională
-pentru puberii cu părinţi plecaţi la lucru în străinătate-
Expunerea imaginii de ansamblu:
Plecarea unuia sau a ambilor părinţi dintr-o familie la muncă în străinătate se creionează ca un fenomen social.
Părinţii pleacă în străinătate şi îşi lasă, de cele mai multe ori, copiii în grija bunicilor sau a unui membru din familia extinsă.
Puberii capătă autonomie şi independenţă .